مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در سفر به شهرستان گرمه عنوان کرد :  پیشنهادات شهرداری های شهرستان ظرف یک ماه در کارگرو...

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در سفر به شهرستان گرمه عنوان کرد : پیشنهادات شهرداری های شهرستان ظرف یک ماه در کارگرو...

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژادصفوی در جلسه هماهنگی مسکن و راه که با حضور فرماندار، شهرداری های شهرهای مربوطه ، شورای شهر گرمه که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت : کمیته هایی در جهت رسیدگی به مشکلات شهرداری های شهرستان گرمه تشکیل خواهیم داد که مسائل و مشکلات در کوتاهترین زمان ممکن حل و فصل شود و بخشی که نیاز به پیگیری از مرکز دارد و برعهده ماست ، این پیگیری در اسرع وقت صورت گیرد .

وی به بحث الحاق زمین به شهر گرمه اشاره کرد و افزود : با ضوابط و مقررات حاکم بر این موضوعات ، استان پیشنهاد دهنده است ولی تصویب موضوع منوط به طرح در شورای عالی شهرسازی و معماری است .

نژادصفوی تصریح کرد : شهروندان محترم شهرستان گرمه می توانند از تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن استفاده نمایند که در این رابطه اقدامات خوبی در استان در حال انجام است که برای نمونه می توان به بحث ساخت مسکن توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اشاره کرد .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به محور میامی اشاره و اظهارچ کرد : محور میامی یکی از محورهای اثربخش در رونق اقتصادی استان است و پیگیر این محور هستیم و در اعتبارات سال 99 نیز پیش بینی اعتبار شده است و نگاه ما به این محور یک نگاه توسعه متوازن است و انشاءالله شرایط محلی حتماً در طراحی اعمال خواهد شد .

نژادصفوی در بخش دیگری از صحبت ها اشاره نمودند : دستگاه ها نباید به صورت جزیره ای عمل کنند و ظرفیت همه دستگاه ها به صورت یکپارچه جهت رفع مشکلات مردم و خدمت به آنها معطوف گردد .

در پایان مدیرکل و معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی به همراه شهردار و شورای شهر گرمه از محل زمین شرکت تعاونی مسکن مهر معلولین بازدید کردند .

منبع:

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات