49 طرح آبرسانی استان زنجان امسال افتتاح می‌شود

49 طرح آبرسانی استان زنجان امسال افتتاح می‌شود

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "علیرضا جزء قاسمی" افزود: پروژه‌های آبرسانی قابل افتتاح شامل 39 طرح تک روستایی، یک مجتمع آبرسانی روستایی و 9 پروژه شاخص شهری است که با بهره‌برداری از این طرح‌های آبرسانی، گام بزرگی در راستای تامین آب آشامیدنی سالم و پایدار برای مردم استان زنجان در تمامی شهرها و روستاهای زیر پوشش برداشته خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی، خدمات‌رسانی به روستائیان عزیز شتاب خوبی گرفته است، اظهار داشت: اعتبار هزینه شده 49 پروژه آبرسانی رقمی بالغ بر یک هزار و 340 میلیارد ریال بوده که سهم پروژه‌های شهری 968 میلیارد ریال و حوزه روستایی 372 میلیارد ریال است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، اجرای 8 کیلومتر خط انتقال آب شرب، حفر و تجهیز 3 حلقه چاه، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ، احداث مخزن آب 500 متر مکعبی در شهرهای زنجان، خرمدره، صایین قلعه، نور بهار و طرح تامین آب شرب شهر ارمغانخانه را از طرح‌های قابل افتتاح پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در حوزه شهری عنوان کرد.
جزء قاسمی اظهار کرد: احداث 25 باب مخزن آب، 120 کیلومتر خط انتقال، احداث و اصلاح 100 کیلومتر شبکه توزیع، 14 حلقه چاه و ... از دیگر پروژه‌های آبرسانی روستایی است که در سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.
وی با بیان اینکه با پیاده سازی چارت سازمانی جدید از ابتدای سال جاری، شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان زنجان با هدف توسعه خدمات به روستائیان و سرعت بخشیدن به طرح‌های آبرسانی روستایی آغاز به‌کار کرده است، خاطرنشان کرد: این شرکت جزو نخستین شرکت‌های یکپارچه سازی شده است که با کمترین تنش و در کوتاه‌ترین زمان، اقدامات یکپارچه‌سازی را انجام داده است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات