تدوین منشور همکاری نظام مهندسی با دستگاه‌های اجرایی

تدوین منشور همکاری نظام مهندسی با دستگاه‌های اجرایی

http://www.bananews.irاستاندار قم بر تدوین منشور همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان قم با سایر دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در دیدار با رئیس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، در سخنانی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان نظام مهندسی قم بر شناسایی همکاری‌های متقابل بین نظام مهندسی ساختمان قم و سایر دستگاه‌های اجرایی استان تاکید ‌و اظهار کرد: در این راستا باید توقعات دستگاه‌هایی اجرایی از نظام مهندسی و چگونگی تعامل با آنها در جلسات مشترکی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه منشور همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان قم با سایر دستگاه‌های اجرایی تهیه و تدوین شود، افزود: سازمان نظام مهندسی قم توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالایی دارد که با شناسایی و فراهم‌سازی زمینه‌های اجرایی آن می‌تواند در سطح کشور الگو باشد.

استاندار قم در ادامه بیان کرد: در خصوص معماری اسلامی حرف‌های زیادی زده شده اما تاکنون اقدامات عملی در این راستا صورت نگرفته است.

‌موسی‌پور عنوان کرد: با توجه به اینکه سازمان نظام مهندسی قم کلیات ضوابط معماری اسلامی را تهیه کرده است باید سریعاً به عنوان اولویت جدی در برنامه‌های این سازمان جنبه اجرایی پیدا کند.

در ابتدای این دیدار امین مقومی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در نظام مهندسی قم، بر اهتمام سازمان بر توجه به مباحثی همچون معماری اسلامی، اخلاق مهندسی، برنامه‌های آموزشی، تکریم ارباب رجوع، نظارت عالیه نظام مهندسی بر پروژه‌های عمرانی، توجه به مشاوران بومی و همچنین استفاده از نظام مهندسی به عنوان ظرفیت مشورتی دستگاه‌های اجرایی استان اشاره کرد.

 

 

    نظرات