استان خراسان در وضعیت قابل قبولی نسبت به سایر استان‌ها قرار دارد

استان خراسان در وضعیت قابل قبولی نسبت به سایر استان‌ها قرار دارد

تقدیر از شهردار مشهد در خصوص دفاتر تسهیل گری و اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا/ استان خراسان در وضعیت قابل قبولی نسبت به سایر استان‌ها قرار دارد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علیرضا رزم حسینی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که در محل استانداری برگزار شد، ضمن تشکر از مسئولان، اعضای ستاد مقابله با کرونا و روسای دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: در مرحله اول مقابله با ویروس کرونا، با شرایط نسبتا قابل قبولی از این مرحله عبور کردیم که در این راستا همراهی بی نظیر و ۱۰۰ درصدی مردم استان و مشهد بر کسی پوشیده نیست.
وی با تقدیر از فعالیت های شهردار مشهد در خصوص توسعه شهر و کمک های شهرداری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا افزود: کمک های شهردار مشهد در خصوص افتتاح دفاتر تسهیلگری نیز بسیار جای تشکر دارد چراکه در کل کشور حدود ۵۰ دفتر تسهیل گری وجود دارد که ۲۸ دفتر آن در مشهد است.
رزم حسینی اضافه کرد: شهر مشهد با یک و نیم میلیون نفر حاشیه نشین نیازمند چنین همدلی در جهت رفع مسائل بافت فرسوده بود که به همت شهرداری مشهد اتفاقات خوبی انجام شده است.
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه مساله حاشیه نشینی در مشهد از دغدغه های مقام معظم رهبری می باشد، اظهار کرد: در یک سال اخیر و به کمک شهردار مشهد، ۵۰ درصد حاشیه نشینی شهر پوشش داده شده است و بنا است تا پایان سال ۹ دفتر تسهیل گری دیگر نیز راه اندازی شود.
وی افزود: مردم خوب خراسان و مشهد انصافا در دورانی که ستاد ملی مقابله با کرونا، سیاست‌هایی را مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی اعمال کرده بود، به خوبی محدودیت‌ها را رعایت کردند.
استاندار خراسان رضوی بیان کرد: همکاری خوب مردم مشهد و استان در دوران کرونا سبب شد که امروز بتوانیم اعلام کنیم که در استان وضعیت قابل قبولی نسبت به سایر استان‌ها ایجاد شده است.
مرحله دوم شیوع کرونا از شنبه آغاز می‌شود
رزم حسینی خاطرنشان کرد: امید داریم در مرحله دوم که از شنبه آغاز می‌شود، مراقبت‌های لازم و پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت شود تا شاهد موج دیگری از شیوع این ویروس در کشور نباشیم. همچنین همانطور که تا به امروز با مدیریت دستگاه سلامت استان و بیمارستان‌ها این ویروس منحوس را پشت سر گذاشتیم، باز هم شرایط را در این دوران به خوبی مدیریت کنیم.
استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: مردم ما شرایط سختی را سپری کرده‌ و هنوز هم با آن درگیر هستند و این ویروس باعث تعطیلی و بیکاری بسیاری از افراد شده است.
رزم حسینی گفت: لازم است که در این شرایط همه دستگاه‌های اجرایی کمک کنند و با روی خوش از ملاقات مردمی استقبال کنند.
در نگاه به اشتغال، ابعاد امنیتی را در نظر می‌گیریم
وی ادامه داد: بهبود فضای کسب و کار دارای اهمیت بسیار زیادی است زیرا امروز بیکاری برای ما مشکلات امنیتی ایجاد می‌کند و ما در نگاه به اشتغال، ابعاد امنیتی را در نظر می‌گیریم.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه اگر امروز در سطح جامعه شاهد بیکاری باشیم، باید همه تلاش کنیم تا آن را به سطحی قابل قبول برسانیم، اظهار کرد: امروزه امنیت برای ما از نان شب واجب تر است. همچنین در جهت بهبود فضای کسب‌وکار، مسائل مربوط به صدور مجوزها و رفع امور اداری باید مورد بررسی قرار بگیرد که در این راستا ستاد تدبیر استان باید به خوبی به این مسئله رسیدگی کند.
غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات