اهمیت سلامت شهروندان با وجود ضربه اقتصادی به بدنه شهرداری

اهمیت سلامت شهروندان با وجود ضربه اقتصادی به بدنه شهرداری

اهمیت سلامت شهروندان با وجود ضربه اقتصادی به بدنه شهرداری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا حیدری امروز در ابتدای نود و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: خوشبختانه با همت و تلاش تمامی دستگاه‌ها از جمله مدیریت شهری و همراهی مردم، شرایط کرونا در مشهد تثبیت شده است، اما نگران همچنان باقی است و اگر پروتکل‌ها رعایت نشود، امکان بازگشت موج دوم وجود دارد.
وی افزود: با وجود اینکه تعطیلی حمل ونقل عمومی و مصوبات لوایح حمایتی از افراد و مشاغلی که ازشیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، ضربه‌های اقتصادی به بدنه شهرداری وارد کرد اما علیرغم این موضوع سلامتی شهروندان از اهمیت بیشتری برای ما برخوردار است.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: با وجود اینکه شرایط کرونا در مشهد تثبیت شده و حمل ونقل عمومی فعال خواهد شد، به شهروندان توصیه می‌کنم تنها در صورت اضطرار از حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.
حیدری در ادامه به روز ملی اهدای عضو نیزاشاره کرد و گفت: به برکت تخصص پزشکان در کشور، ایران رتبه اول را در خاورمیانه کسب کرده است.
وی با اشاره به اینکه بر اساس آمار ۲۵ هزار نفر در فهرست انتظار دریافت عضو قرار دارند، اضافه کرد: این در حالی است که سال گذشته هفت هزار نفر از افرادی که متاسفانه دچار مرگ مغزی شده بودند، بدون اهدا عضو به خاک سپرده شدند.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در راستای گرامیداشت اهدا کنندگان عضو و با تصویب شورای شهر، شهرداری مشهد قطعه خاصی را به عنوان قطعه بخشندگان حیات در بهشت رضا(ع) به این موضوع اختصاص داده و هزینه‌های خاکسپاری نیز برای اهداکنندگان رایگان در نظر گرفته شده است.
حیدری در ادامه با یادآوری روز قدس، دوم خرداد و همچنین سوم خرداد و سالروز آزادی خرمشهر، یاد حماسه آفرینان آزادی خرمشهر را گرامی‌ داشت.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات