شهردار یزد تصریح کرد: روابط...

شهردار یزد تصریح کرد: روابط...

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - جمال الدین عزیزی در نشست با مدیران و کارشناسان روابط عمومی های شهرداری مرکز، معاونت ها، مناطق پنجگانه و سازمان های تابعع شهرداری یزد، با گرامی داشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، اظهار کرد: وظیفه عمده و بزرگ روابط عمومی ها این است که از حالت انفعال و کسب رضایت مدیران خارج شوند.
شهردار یزد با بیان اینکه سنجش افکار عمومی نکته کلیدی کار روابط عمومی ها در حوزه شهری است، تصریح کرد: روابط عمومی ها باید مدیران سازمان ها را به سمت نیازهای جامعه هدایت کنند.
وی نگاه ها در اطلاع رسانی شهرداری ها را متفاوت از اطلاع رسانی در حوزه های دیگر دانست و تاکید کرد: روابط عمومی نباید محلی برای ارائه افراد باشد.
عزیزی با اشاره به فعالیت های مختلف شهرداری ها، از روابط عمومی ها خواست به جای بزرگنمایی افراد به بیان عملکرد خود بپردازند.
شهردار یزد اضافه کرد: روابط عمومی حوزه‌ای بسیار گسترده‌ است و اطلاع‌رسانی مناسب و به موقع فعالیت‌، عملکرد و برنامه‌های سازمان‌ها که یکی از وظایف مهم این حوزه است، نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای ایفا می‌کند چراکه افکار عمومی همواره باید در جریان درست وقایع و اتفاقات قرار گیرد.
وی با بیان اینکه در جامعه امروزی نقش رسانه‌های الکترونیکی و شبکه‌های مجازی در اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دسترسی سریع مردم به کانال‌های خبری، واحد روابط عمومی‌ باید از رویکردها و ابزارهای جدید برای انتقال اخبار درست، به موقع و بدون خطا استفاده کنند.
گزارش تصویری را از اینجا ببینید
لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات