ارتقاي اطلاع رساني در سازمان محيط زيست

ارتقاي اطلاع رساني در سازمان محيط زيست

مدير كل روابط عمومي و امور رسانه سازمان حفاظت محيط زيست در نشست برخطي كه با مديران روابط عمومي استان ها داشت گفت: نقطه اتصال مردم جامعه با مسئولين، واحد هاي روابط عمومي در سازمان ها هستند كه با ارتقاي سطح آنها، باعث بهبود وضعيت خواهند شد.


به گزارش «پاما»از پايگاه اطلاع رساني سازمان حفاظت محيط زيست، به مناسبت روز جهاني ارتباطات اميرعبدالرضا سپنجي با حضور در نشست مديران روابط عمومي استان ها كه به صورت برخط برگزار شد، گفت: اخلاق رسانه اي يكي از مصاديق مهم در امر اطلاع رساني است و اين مهم همواره بايد در دستور كار تك تك واحد ها قرار گيرد.

سپنجي، در ادامه به مديران روابط عمومي استان گفت:توليد محتوا بايد در اولويت باشد و بيشتر به توليد محتواي چند رسانه اي پرداخته شود و با مفاهيم مونتاژ و تدوين آشنا شوند.

سپنجي با بيان اينكه اگر دروغي را هزار بار هم تكرار كنند، باز هم «دروغ» است، ادامه داد: زماني كه عينيت، صداقت و بيطرفي در كار خبري و اطلاع رساني لحاظ نشود، باعث بي اعتمادي مخاطبان و افكار عمومي خواهد شد.

سپنجي با بيان اينكه بايد از همه ظرفيت هاي استان استفاده كرد، گفت: اداره هاي كل استان‌ها مي توانند، از ظرفيت سمن ها  براي معرفي گونه هاي جانوري و گياهي استفاده كنيد و همچنين به روز رساني و حضور در فضاي سايبري را جدي بگيريد.

در ادامه اين نشست اينترنتي مديران روابط عمومي استان  ها به بيان دغدغه هاي استان هاي خود پرداختند.


لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات