انفجار و آتش سوزی در منزل مسکونی یک مصدوم بر جای گذاشت

انفجار و آتش سوزی در منزل مسکونی یک مصدوم بر جای گذاشت

نشت و انفجار گاز در یک منزل مسکونی شهرک ایثار موجب سوختگی شدید مردی 35 ساله ای شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، به گفته پزشک اورژانس، این مرد دچار سوختگی نسبتا شدید شده بود که سریعا به وسیله آمبولانس به بیمارستان سوانح و سوختگی انتقال یافت.

بر اساس این گزارش، ساکنین یک ساختمان 8 طبقه مسکونی در شهرک ایثار پس از شنیدن صدای انفجار، سراسیمه به بیرون فرار کرده و وقتی با صحنه ی سوختن یکی از واحدهای ساختمان خود مواجه شدند با سامانه ی ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک فوری کردند.

ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه به محض دریافت این خبر درساعت 16:43 دقیقه روز گذشته به سرعت آتش نشانان ایستگاههای 3 و تانکر امید را به محل حادثه واقع درشهرک ایثار، خیابان فرخی اعزام کرد.

ابراهیم شاد قوشچی به نقل از مصطفی قلیزاده فرمانده آتش نشانان اعزامی در خصوص جزئیات این اتفاق ابراز داشت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید طبقه 8 یک آپارتمان مسکونی بعد از انفجار مهیبی دچار آتش سوزی گردیده و شعله های سرکش آتش و دود به بیرون زبانه می کشید و در این حین عوامل اورژانس صاحب خانه که مردی حدودا  35 ساله که از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شده بود را به بیمارستان انتقال دادند.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان دو ایستگاه کمتر از 3 دقیقه در محل حادثه حضور یافته و با توجه به این که این انفجار با آتش سوزی همراه بود، بعد از ایمن سازی محیط و قطع جریان برق و گاز به دو گروه تقسیم شده و گروه اول شروع به تخلیه ساکنین و گروه دوم نیز با استفاده از تجهیزات انفرادی و 6 رشته شیلنک آبدهی خود را به کانون آتش سوزی که در آشپزخانه منزل مسکونی در طبقه 8 بود رسانده و شروع به مهار شعله های سر کش آتش شدند و در کمترین زمان ممکن این آتش سوزی خاموش کردند.

وی با اشاره به این که علت آتش سوزی از سوی کارشناسان این سازمان در حال بررسی می باشد تصریح کرد: آتش نشانان پس از لکه گیری و اطمینان از مهار کامل آتش سوزی و توصیه نکات ایمنی به ساکنین و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی به کار خود پایان دادند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات