توسعه پست 63 کیلوولت اردکان برای پیک بار تابستان

توسعه پست 63 کیلوولت اردکان برای پیک بار تابستان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، رضا ساده مجری طرح این شرکت، ضمن اعلام این خبر افزود: پروژه توسعه دو بی جدید 63 کیلوولت در پست امامزاده و تکمیل دو بی موجود، با هدف افزایش قابلیت اطمینان پست امامزاده و پاسخگویی به نیاز مشترکان شهرستان اردکان، در سال 1398 شروع شد .
وی با بیان این که این پروژه طی دو فاز تعریف شده است، ادامه داد: در فاز اول، دو بی جدید 63 کیلوولت احداث و پس از جابه‌جایی تغذیه پست به دو بی جدید؛ فاز دوم پروژه با کلیددار نمودن دو بی موجود برای اتصال پست امامزاده به پست سرو اجرا خواهد شد .
ساده افزود: این پروژه از پروژه‌های اولویت‌دار شرکت برق منطقه­ای یزد برای پیک بار سال جاری است که فاز اول در مدت زمان 9 ماه اجرا و برق‌دار شد. پیش‌بینی می‌شود فاز دوم آن با توجه به پیشرفت مطلوب پروژه، به‌زودی برق‌دار گردد .
وی همچنین با اشاره به جابجایی اتصالات خط از دو بی موجود به دو بی تازه‌ساخت، عنوان کرد: متصل نمودن دوبی جدید به باسبارهای پست و ایزوله نمودن دو بی موجود برای اجرای فاز دوم در کمترین زمان ممکن، از جمله اقدامات انجام شده برای به حداقل رساندن مدت‌زمان اعمال خاموشی به مشترکین بود .
گفتنی است اجرای این پروژه درمجموع با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال توسط شرکت برق منطقه‌ای یزد در حال انجام است.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات