اجرای پروژه‌های عمرانی با کیفیت خوب و سرعت بالا در تبریز

اجرای پروژه‌های عمرانی با کیفیت خوب و سرعت بالا در تبریز

به گزارش شهریار، شهرام دبیری در آیین آغاز عملیات عمرانی و اجرایی دوربرگردان پاسداران به کوی نصر اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی های انجام یافته امسال، سال فعالیت، کار، تلاش و برنامه‌های عمرانی است.

دبیری افزود: بر این اساس امسال تمامی پروژه‌های عمرانی پیش بینی شده در بودجه با حمایت و برنامه‌ریزی شورا و فعالیت‌های شهرداری به بهره برداری می‌رسند.

او با اشاره به برخی از این برنامه‌ها و پروژه‌ها گفت: امسال برنامه‌های متنوعی در تمام زمینه‌های ترافیکی، تقاطع‌های غیرهمسطح، آسفالت اساسی خیابان‌ها، درختکاری، حمل و نقل عمومی، پارک باغشمال، فاز نخست پارک بزرگ و... تدارک دیده شده است که اجرای این اقدامات در افزایش رضایتمندی و ایجاد حس امیدواری در جامعه تاثیرگذار خواهد بود.

دبیری با اشاره به پروژه دوربرگردان پاسداران به کوی نصر، تصریح کرد: این پروژه در برطرف ساختن مشکلات موجود در کوی نصر موثر بوده و برنامه ریزی شده با حداقل هزینه عملیاتی شود.

رئیس شورای شهر تبریز خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری بین مجموعه شورا، شهرداری، فرمانداری و استانداری در بسیار مطلوب  است که امیدوارم با وجود این تعامل، پروژه‌ها با کیفیت بالا سرعت بالا سریع تر به بهره‌برداری برسند.

دبیری در پایان خاطرنشان کرد: این پروژه ها به عنوان کارنامه این دوره از شورا و شهرداری، تقدیم شهروندان عزیز تبریزی می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات