تخصیص 300 میلیون تومان اعتبار برای هر دفاتر  ...

تخصیص 300 میلیون تومان اعتبار برای هر دفاتر ...

تخصیص 300 میلیون تومان اعتبار برای هر دفتر تسهیلگری

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احمد نوروزی در جلسه کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر که با حضور معاون دادستان مشهد برگزار شد، با بیان اینکه شورای پنجم شهر مشهد و مدیریت شهری در این دوره هزینه‌های سنگینی در بحث بازآفرینی انجام داده است، اظهارکرد: تاکنون 3 مصوبه اساسی گذراندیم که نخستین مصوبه، ایجاد سازمان بازآفرینی بود؛ مجموعه‌ای که پیشتر در قالب یک دفتر ذیل واحد شهرسازی فعالیت می‌کرد و از کارآمدی لازم برخوردار نبود.

وی تشکیل و راه‌اندازی و استقرار دفاتر تسهیلگری را دومین تصمیم اساسی شورای پنجم دانست و گفت: در حال حاضر 28 دفتر در محلات هدف بازآفرینی ایجاد شده که 23 دفتر توسط شهرداری و 5 دفتر هم توسط استانداری فعال شده‌اند.

نوروزی با بیان اینکه براساس مصوبه شورای شهر مشهد برای هر دفتر تسهیلگری 300 میلیون تومان برای مرحله شناخت، مطالعات و آغاز فعالیت پیش‌بینی کرده‌ایم، افزود: هزینه‌های آینده نیز متناسب با تحقق اهداف پرداخت خواهد شد.

وی افزود: تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات دفاتر تسهیلگری پیوسته در تعامل و ارتباط با مردم حاصل می‌شود؛ این مشارکت مستقیم سبب افزایش تعامل و همکاری مردم خواهد شد چراکه در محله خود ایفای نقش می‌کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر مشهد در ادامه صحبت‌های خود به طرح مصوب اعضای شورای، درخصوص حمایت از مشاغل خرد و خانگی پرداخت و تصریح کرد: براساس همین دغدغه‌مندی، کارگروه ویژه‌ای نیز در شورا شکل گرفت؛ البته تشکیل دفاتر تسهیلگری حرکتی نوظهور است ولی با این وجود نتایج خوبی را شاهد هستیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات