مردم قدردان تلاش ها خواهند بود

مردم قدردان تلاش ها خواهند بود

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در مراسم افتتاحیه بوستان خانواده ساری اظهار کرد: احداث  پارک‌ها و بوستان ها در نقطه نقطه شهر ساری نشان از نگاه مدیریت شهری به توزیع متوازن خدمات دارد، شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری هم به وظیفه خودشان به نگاه متعادل و متوازن به همه نقاط شهری دقت کرده و توجه داشته اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: اینکه ما بتوانیم خدمات شهری به صورت مکانیزه و یکپارچه و استفاده از ظرفیت‌های موجود در سطح جامعه استفاده کنیم این مدیریت یک شهردار و تدبیر شورای اسلامی یک شهر را می رساند.

رازجویان ضمن قدردانی از مدیریت سابق شهرداری ساری گفت: ما باید به شهر ساری که مرکز استان است به عنوان یک پروژه استانی نگاه داشته باشیم و اعتبارات و تخصیصات بیشتری را به این شهر ارائه دهیم تا شاهد رشد و تعالی این شهر باشیم .

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه ساری پیشانی استان به شمار می‌رود و باید به آن توجه ویژه شود، افزود: توزیع اعتبارات براساس سرانه جمعیتی است ولی باید به شهر ساری به عنوان مرکز استان توجه کنیم و سازمان و برنامه و بودجه در توزیع اعتبارات توجه بیشتری به شهر ساری داشته باشد.

وی با بیان اینکه توجه به «گردشگری شهری» مسئله‌ای بسیار مهم است و احداث پارک‌ها و بوستان‌ها از جمله شاخص‌های این گردشگری است، یادآور شد: هر قدمی که برای رفاه و توسعه شهر برداشته شود مورد حمایت مردم قرار خواهد گرفت و مردم قدردان تلاش‌ها خواهند بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات