شهردار ساری بر خدمت بی منت و بدون حاشیه خود ادامه دهد

شهردار ساری بر خدمت بی منت و بدون حاشیه خود ادامه دهد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در آیین افتتاح پروژه‌های شهرداری ساری در محل بوستان خانواده، با بیان اینکه هر مسئولی باید مصداق «هزینه کم، بار کم و خدمت زیاد» باشد، آن را عامل کم کردن هزینه‌های جاری و زیادتر کردن هزینه‌های عمرانی، دانست و گفت: مسئولانی داریم که از امکانات نهاد و اداره استفاده نمی‌کنند زیرا نیازی ندارند اما یک اقلیت سوء استفاده می‌کنند.

وی افزود : این دزدی‌ها با انگیزه شهوت مالی نیست، بلکه یک جریان سیاسی است که می‌خواهد نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرد و زمینه‌سازی کند تا وجهه مسئولان و مدیران نظام را در دنیا خراب کنند و آبروی مسئولان پاک‌دست را ببرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه شهر ساری نیاز به کار زیاد دارد، بر توجه به مرکزیت آن در استان تأکید کرد و گفت: ساری تجلی استانی دارد و با آنکه برای آن کار زیاد شده است، اما بسیار با آنچه که مورد نیاز آن است، فاصله دارد.

آیت الله لائینی انجام پروژه‌های فعلی با وجود کم و کسری‌های شهرداری را ارزنده خواند و از مدیریت شهری برای تهیه و تجهیز لوازم آتش آتش نشانی به ارزش حدود 5 میلیارد تومان قدردانی کرد و گفت: انجام چنین کارهای ارزشمند با بدهکاری‌های بجا مانده از گذشته گام بلند و ریسک بزرگ در مدیریت شهری فعلی بوده است.

وی به احداث نیروگاه زباله سوز اشاره و افزود: با افق دید وسیع هم اکنون به دنبال تصفیه زباله بصورت مدرنیته و به روز باشیم .

وی با ابراز خرسندی از احداث و بهره برداری این بوستان در مرکز استان، احداث پارک دیگر ویژه بانوان را از سوی شهرداری ساری نوید بخش خبر خوش برای بانوان ساروی دانست و و از شهرداری خواست که سرانه فضای سبز را با توجه به جمعیت برای شهروندان ساری افزایش دهد.

آیت الله لائینی یادآور شد که در نظر سنجی‌های صورت گرفته شهروندان بر استمرار نهضت آسفالت تاکید داشتند از مدیریت شهری ساری خواهان ادامه این نهضت شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد که در ساخت و ساز و زیباسازی از معماری سنتی و بومی و اسلامی استفاده شود.

امام جمعه مرکز مازندران پیشنهاد تغییر نام پارک بانوان به نام «شهدای سوم خرداد» را پیشنهاد خوبی قلمداد کرد.

وی در ادامه این آیین، بر خدمت بی منت و بدون حاشیه تاکید کرد و از مجموعه شهرداری خواست لحاظ نمودن رضایت خداوند و رفاه حال شهروندان را بیش از پیش در دستور کار قرار دهند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات