پارکی دیگر ویژه بانوان باید در ساری احداث شود

پارکی دیگر ویژه بانوان باید در ساری احداث شود

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، علیجان شمشیربند رئیس شورای اسلامی شهر ساری صبح امروز چهارشنبه در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های شاخص شهرداری مرکز استان گفت: ساری در مرکز استان پیش از این از جایگاه مناسبی برای حضور گردشکران،مسافران برخوردار نبود اما در چند سال اخیر با تلاش و توانمندی‌های مدیریت شهری برخی از نیازمندی‌های مرکز استان مرتفع شد اما هنوز به نقطه مطلوب نرسید.

وی با تأکید بر ضرورت نگاه و توجه ویژه به توسعه ساری بعنوان مرکز استان از نماینده ولی فقیه در مازندران خواست تا به ساری بعنوان مرکز استان نگاه استانی و حتی ملی داشته باشد. توسعه ساری به منزله ی توسعه مازندران خواهد بود و این مهم توجه ویژه نماینده ولی فقیه، استاندار و نمایندگان مجلس را طلب می‌کند.


رئیس شورای اسلامی شهر ساری یادآوری کرد که احداث پارک ویژه بانوان در دوره چهارم شورای شهر کلید خورد و تصمیم گیری شد تا در جهت رفاه حال بانوان ، بوستانی مجهز با امکانات مختلف احداث شود اما مکانی با چنین امکانات محقق نشد، با قولی که عباس رجبی شهردار ساری در این آیین دادند پارکی دیگر ویژه بانوان در این شهر احداث خواهد شد.

شمشیربند اظهار کرد: امروزه مطالبات شهروندان افزایش یافته و مدیریت شهری باید هم راستا با توقعات و مطالبات شهروندان حرکت کند اگر چه مدیریت شهری نیز از توانمندی‌های بالایی برخوردار است و انتظارات مردم را به خوبی فراهم می‌کند.

وی افزود: مدیران اجرایی و استانی و شهرستانی امروز باید به دنبال تحقق مطالبات بزرگ مردم باشند یکی از این مطالبات نیروگاه زباله سوز است که در صدر فعالیت‌های شهرداری ساری قرار گرفته است.

وی ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار مازندران خواهان توجه بیشتر به این پروژه شد و از تلاش‌های شهردار ساری و فرماندار برای انجام عملیات اجرایی پروژه زباله سوز مرکز استان تقدیر کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری همچنین از تلاش‌های شبانه روزی شهردار ساری برای افتتاح و بهره‌برداری این بوستان قدردانی کرد و با اشاره به پروژه فاز دوم بوستان ملل از مسئولان آب منطقه ای خواست در جهت آزاد سازی اراضی این منطقه حمایت و همکاری مضاعف‌تری داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات