سالم ترین مدیران در دوره فعلی شهرداری تبریز فعالیت می کنند/ اهتمام به اداره شهر، بدون شهرفروشی و خسا ...

سالم ترین مدیران در دوره فعلی شهرداری تبریز فعالیت می کنند/ اهتمام به اداره شهر، بدون شهرفروشی و خسا ...

به گزارش شهریار، ایرج شهین باهر در آئین قدردانی از مدیرکل سابق بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری تبریز، جایگاه بازرسی را دارای اهمیت ویژه ای دانست و اظهار کرد: شعار ما مبارزه با فساد است و البته این مهم به لطف خدا و همراهی مدیران فقط در حرف و شعار نیست و ما تلاش می کنیم مبارزه با فساد را در شهرداری تبریز عملیاتی کنیم.

شهردار تبریز با بیان اینکه تبیین جایگاه بازرسی در شهرداری تبریز لازم و ضروری است این جایگاه مهم در سیستم شهرداری تبریز مجدد تعریف و بازخوانی شود.

او با بیان اینکه سالم ترین و فعال ترین ترکیب مدیران در تاریخ شهرداری تبریز متعلق به دوره فعلی است، افزود: مدیران فعلی شهرداری تبریز در شرایطی به شکل سالم در سیستم شهرداری فعالیت می کنند که وضعیت اقتصادی حال حاضر، قابل قیاس با سال های گذشته نیست و ما با این شرایط حتی بدهی های سال های گذشته را نیز پرداخت کرده ایم.

ایرج شهین باهر گفت: در مقطعی ۳۵۰ هکتار تغییر کاربری فضای سبز اتفاق افتاده و ۲۷۰ هکتار به کاربری مسکونی قابل فروش تبدیل شده است که با این میزان تغییر کاربری و فروش، شهر خود به خود هم اداره می شود، اما خوشبختامه ما در دوره فعلی مدیریت شهری، شهر فروشی نمی کنیم و بدون اینکه به شهر و شهروندان خسارت بزنیم، شهر را اداره می کنیم و می خواهیم به هدف نهایی مجموعه شهرداری تبریز که خدمت به شهروندان با حداقل هزینه است، دست یابیم.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه ریسک پذیری یک مدیر به معنی خلاف کردن وی نیست، گفت: مدیران بازرسی مجموعه های شهرداری باید یک بار دیگر با وظایف خود آشنا شوند و با برگزاری دوره هایی، وظایف و حدود اختیارات آنها مشخص و تبیین شود. بازرسی باید راه های قانونی برای رفع مسائل پیدا کند و رصد تخلفات نیز به‌موقع صورت پذیرد.

او افزود: ما امروز کمترین ارتکاب تخلف در شهرداری تبریز را با توجه به تعدد نفرات و تکثر خدمات در این سیستم شاهد هستیم. هرچند یک مدیر یا کارمند شهرداری تبریز بجای اینکه تکریم شود، مورد بی احترامی قرار می گیرد که این غیرمنصفانه است.

ایرج شهین باهر عنوان کرد: در چنین شرایط اقتصادی، شهرداری همچنان تلاش می کند که نیازهای شهر و خواسته های شهروندان را به خوبی  برآورده کند.

او با اشاره به لزوم تکریم بازنشستگان، گفت: یک مدیری که ۳۰ سال تلاش کرده، نباید با نارضایتی شهرداری را ترک کند. باید تدبیری اتخاذ شود که این عزیزان با عزت و احترام و دریافت حق و حقوق خود به بازنشستگی نائل شوند.

شهردار تبریز یادآور شد: همه ما باید برای ریشه کنی و از بین بردن فساد همت داشته باشیم و آمده ایم که فساد را از سیستم شهرداری برچینیم. اعتقاد دارم که در یک مجموعه، یا فساد می ماند و یا مدیر و مطمئن باشید که این اتفاق در شهرداری تبریز رخ داده و ادامه خواهد یافت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات