پیام تبریک مدیریت شهری مبارکه  به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ماه سالروز آزادی خرمشهر

پیام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ماه سالروز آزادی خرمشهر


به گزارش  پایگاه خبری مبارکه نیوز، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه  طی پیامی فرا رسیدن سوم خرداد ماه سالروز آزادی خرمشهر را تبریک گفتند .

متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم


سوم خرداد ، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان ، استقامت و پایداری ملت ایران ، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان  اسلام و اوج خدا باوری و خلوص امام شهیدان امام خمینی (ره) است که فرمود: “خرمشهر را خدا آزاد کرد .
تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هر یک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت و همچون سپهری پرستاره می درخشند. در این میان،حماسه آزاد سازی خرمشهر ، به عنوان نقطه عطفی به شمار می آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم ، به منصه ظهور رسید .
بی شک آزادی خرمشهر جاودان را باید مرهون تلاش و استقامت انسان های خود باور و خدا محوری دانست که پیام آزادی و آزادگی را فریاد کشیدند و در لبیک به رهبر و مقتدای خویش داستان عشق و دلدادگی  به ولایت را ماندگار نمودند .
آزادی خرمشهر نشان داد که وقتی جبهه کفر و استکبار با همه امکانات مادی، رسانه ای و نظامی خود در یک طرف و ایمان و اعتقاد راسخ به خدا و شهادت با پشتوانه مکتب حسینی و عاشورایی در طرف دیگر قرار می گیرند، پیروزی در این عرصه با کسانی است که برای خدا حرکت کرده و در این راه  از جان و مال خود گذشتند و برای تحقق آرمانهای نظام الهی همه هستی خود را فدا نمودند .
اينجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن عملیات فتح خرمشهر و امام شهیدان،  سالروز اين نصر بزرگ الهي را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مردم شهیدپرور مبارکه، خصوصاً خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ايثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده ، توفيقات همگان را در مسير پاسداشت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه ايزدمنان مسئلت داریم .


سید محسن هاشمی - شهردار مبارکه

هدایت اله عباسیان – رئیس شورای سالامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات