تاکید جنابعالی بر شایسته‌گزینی و انتصاب افراد متعهد و متخصص شایسته تقدیر است

تاکید جنابعالی بر شایسته‌گزینی و انتصاب افراد متعهد و متخصص شایسته تقدیر است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، متن نامه رضا اردکانیان به آيت‌الله دژكام، نماينده محترم ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز به این شرح است:
«ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پر خیر و برکت رمضان، از اظهار لطف جنابعالی نسبت به تلاش‌های کارکنان خدوم صنعت آب و برق در پویش «هرهفته_الف_ب_ایران» کمال تشکر را دارم .
همانگونه که مستحضرید، پويش «هرهفته_الف_ب_ايران» با هدف تبيين و به منصه ظهور رساندن اين معنا که آبادانی کشور در هیچ شرایطی متوقف نمی‌شود و تحریم‌های ظالمانه و تنگناهاي مالي، مانعی پیش‌روی ساختن ایران اسلامي نیست، طراحي و طی شش‌ماهه دوم سال گذشته، 227 پروژه بزرگ و مهم صنعت آب و برق در اقصي نقاط 31 استان کشور با اعتباري افزون بر 33 هزار ميليارد تومان به بهره‌برداري رسید .
در ادامه حرکت جهادي سال‌ گذشته و در راستاي ايفاي نقش مؤثر در تحقق خط‌مشي تعيين‌شده مقام معظم رهبري (مدظله العالی) در قالب تعيين عنوان سال‌جاري به نام «جهش توليد»، پويش سال 99 با عنوان: «هرهفته_الف_ب_ايران»؛ «ساخت و سازها» و «سازوکارها» سازماندهي شده و به یاری خداوند متعال در قالب این پویش‌ بالغ بر 250 پروژه در 31 استان کشور با سرمايه‌گذاري حدود 50 هزار ميليارد تومان افتتاح و یا كلنگ‌زني خواهد شد که طبعاً حمایت‌ها و توجه جنابعالی و سایر نمایندگان محترم ولی فقیه در استان‌ها و ائمه‌جمعه در حصول نتیجه هر چه مطلوب‌تر پويش راهگشا خواهد بود .
تاکید جنابعالی بر شایسته‌گزینی و انتصاب افراد متعهد و متخصص در مواضع خدمت در وزارت نیرو در دیدار مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس، نشان از درایت جنابعالی و توجه وافر به مسائل استان و عزم جدی برای بهبود شرایط تولید دارد که شایسته تقدیر است. در این خصوص نیز به استحضار می‌رساند تاکنون بالغ بر 90 نفر از مديران صنعت آب و برق در سطوح مختلف اعم از معاون وزير، مديران‌كل و مديران عامل از طريق فراخوان عمومي انتخاب و منصوب شده‌اند .
در بخش تولید برق نیز همانگونه که تأکید نموده‌اید، موفقیت‌ها و دستاوردهای صنعت برق در کنار همراهی مردم شریف ایران اسلامی با رعایت الگوی مصرف، همگی نشان از اهتمام جدی وزارت نیرو به موضوع تولید انرژی برق به عنوان رکن اساسی رشد و بالندگي بخش‌های مختلف اقتصادی و تولیدی كشور در راستای نیل به هدف عالی «جهش تولید» دارد .
بی‌تردید نگاه مشفقانه و مدبرانه جنابعالی به مسائل وزارت نیرو در استان پهناور فارس، در ایجاد انگیزه و امید هرچه بیشتر برای خدمت‌گزاران مردم فهیم استان نقش بسزایی داشته و راهگشای امور خواهد بود. اینجانب ضمن تشکر مجدد از جنابعالی، سلامتی و توفیق روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
گفتنی است در روزهای آغازین ماه مبارک رمضان، آيت‌الله لطف‌الله دژكام، نماينده محترم ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز در دیدار با مدیران صنعت برق این استان، با تقدیر از تلاش‌های مدیران این صنعت برای خدمت‌رسانی به مردم، بر شایسته‌گزینی و استفاده درست از نیروهای متخصص تاکید کرده بود.»

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات