امام جمعه تبریز و فرمانده سپاه عاشورا از ایرج شهین‌باهر قدردانی کردند

امام جمعه تبریز و فرمانده سپاه عاشورا از ایرج شهین‌باهر قدردانی کردند

به گزارش شهریار، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم و سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرم با اهدای لوحی از ایرج شهین باهر به پاس تلاش های خالصانه و موثر او در آزمون بزرگ مواجهه با ویروس کرونا قدردانی کردند.
در متن تقدیرنامه نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و فرمانده سپاه عاشورا خطاب به شهردار تبریز آمده است: "آنچه در آزمون مواجهه با ویروس کرونا بیش از هر موضوعی موجب خوشحالی و شکرگزاری است، حضور انسان هایی با انگیزه های الهی و شور وافر در میدان خدمت رسانی است. در فضای پر التهاب جهانی، ملت رشید ایران کارنامه ای درخشان از خود به یادگار گذاشت. ایثار و همدلی مردم و مسئولان عزیزمان در این ایام، یادآور دوران طلایی دفاع مقدس است.
بدینوسیله لازم می دانیم از تلاش های خالصانه و موثر شما در پشتیبانی و تمهید مقدمات برگزاری هرچه باشکوه تر رزمایش کمک مومنانه توسط رده های مختلف سپاه و بسیج در آذربایجان شرقی تشکر و قدردانی نماییم.
بر این باوریم که برگزاری رزمایش کمک مومنانه و همدلی و مساوات و بسیج امکانات برای دستگیری از آسیب دیدگان و افراد نیازمند، جزو برگ های زرین و فصل های درخشان تاریخ این مرز و بوم است.
از خداوند منان توفیقات روزافزون در ادامه مسیر خدمت به ملت شریف ایران را تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان (مدظله العالی) برایتان مسئلت می نماییم."
شهردار تبریز از نخستین روزهای شیوع بیماری کرونا در خط مقدم مبارزه با این ویروس بود و علاوه بر ابتلا به این بیماری و سپری کردن ۱۵ روز قرنطینه خانگی، پیشنهاد برگزاری و پیگیری مستقیم اجرای پویش رحمت را که با کمک خیران تبریز و در جهت حمایت از آسیب دیدگان اقتصادی ویروس کرونا راه اندازی شد، عهده دار شد تا در عمل به فرامین مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش کمک مومنانه پیشتاز، نقش آفرین و حضوری فعال داشته باشد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات