فضای مجازی بستری مساعد برای ترسیم افق های فرهنگی است

فضای مجازی بستری مساعد برای ترسیم افق های فرهنگی است

به گزارش شهریار، علی طوماری در مراسم قرعه کشی پویش کتابخوانی پ در خانه بخوانیم، اشاره به برگزاری موفق و ایده آل این پویش گفت: از مجموعه روش های مختلفی که برای برگزاری این پویش پیشنهاد شد، شیوه مجازی به عنوان مناسب ترین و در دسترس ترین شیوه ارزیابی و برگزاری آن مورد بررسی دقیق قرار گرفت.
وی اضافه کرد: سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز توانست با تقویت بستر مناسب برای این کار، زمینه برای مشارکت همگانی در امر کتابخوانی را فراهم و با تشویق شهروندان به این امر، گامی در راستای افزایش سرانه مطالعه بردارد.
وی اظهار داشت: امیدواریم این حرکت همچنان استمرار داشته باشد و با تبدیل این سبک از کار فرهنگی، به یک فرهنگ عمومی، زمینه افزایش سرانه مطالعه و دسترسی به منابع ارزشمند مطالعاتی را در شهر تبریز فراهم کنیم.

گفتنی است این برنامه، با قرعه کشی در سه مرحله بین 99 نفر از شرکت کنندگان در دو بخش "نوجوان" و " رمضان" دنبال و اسامی برگزیده های هر بخش به صورت مجازی اعلام شد.
برنامه اختتامیه پویش کتابخوانی #در_خانه_کتاب_بخوانیم به صورت زنده و از کانال اینستاگرامی شهریار نیوز پخش  شدو روند قرعه کشی به صورت رندم و رایانه ای صورت گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات