اجرای اصلاح هندسی میدان سنگی...

اجرای اصلاح هندسی میدان سنگی...

مدیر منطقه دو شهرداری یزد گفت: اصلاح هندسی میدان سنگی با هدف بهبود مؤلفه های ترافیکی و با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری یزد - سید ابوالفضل کشفی اظهار کرد: از جمله اساسی ترین مسائل در حوزه حمل و نقل اصلاح هندسی معابر، میادین و تقاطع های سطح شهر است که در راستای روان سازی ترددهای شهری و کاهش ترافیک و تصادفات صورت می گیرد.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد هدف از اجرای عملیات اصلاح هندسی میدان سنگی منتهی به روستای سید میرزا را کاهش تصادفات، افزایش ایمنی تردد خودروها و حل گره ترافیکی به ویژه در ساعات پیک حمل و نقل اعلام کرد.

وی با بیان اینکه امروزه سیستم های حمل و نقل در شهرها به صورت یکپارچه مورد بررسی قرار می گیرد، اظهار داشت: نابسامانی حمل و نقل در نقطه ای از شهر می تواند بر دیگر معابر و  بخش های ترافیکی نیز اثر بگذارد، از این رو نیاز به اصلاح هندسی به طور جدی احساس می شود.

کشفی افزود: اصلاح هندسی میدان سنگی منتهی به سید میرزا با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال در حال انجام است که شامل عملیات های عمرانی نظیر جدول گذاری، تخریب آسفالت معیوب و انجام زیرسازی و روکش آسفالت مجدد خواهد بود.

شایان ذکر است این عملیات در راستای تحقق یکی از بندهای صورتجلسه شورای اسلامی شهرستان یزد در راستای تعاملات بین بخشی بوده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات