اجرای عملیات پیاده رو سازی و احداث کانال هدایت آبهای سطحی در ساری

اجرای عملیات پیاده رو سازی و احداث کانال هدایت آبهای سطحی در ساری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، شهرداری مرکز مازندران در راستای خدمات دهی به شهروندان با استفاده از ظرفیت سازمان عمران و بازآفرینی شهری ساماندهی و ارتقای سطح کیفی معابر شهری را در سر فصل اقدامات خود قرار داده و با اجرای پروژه‌های متعدد در زمینه بهسازی معابر، هدایت آبهای سطحی، لکه‌گیری آسفالت، پیاده رو سازی و اجرای عملیات کانال را با جدیت پیگیری  می‌کند.

یکی از پروژه‌هایی که برنامه ریزی‌های لازم برای آن انجام شده تا در سال 99 عملیاتی شود پروژه پیاده روسازی معابر و هدایت آب‌های سطحی مناطق سه گانه شهرداری ساری است که با هدف ارتقای سطح کیفی معابر شهری در سطح شهر آغاز و در حال اجراست.

عملیات اجرایی کانال هدایت آب های سطحی در بلوار پاسداران به طول 116 متر، کانال کوچه شهید صدرایی در بلوار کشاورز  به طول 150 متر و کانال کوی بوستان در بلوار دریا به طول 70 متر به منظور ارتقای کیفیت محیط های شهری طی یک ماه اخیر صورت گرفته است.

شهرداری ساری همچنین 570 متر مربع عملیات گسترده پیاده رو سازی را در دستور کار دارد که در خیابان‌های مازیار، مسیر توانبخشی به میدان شهداء و ورودی آرامگاه  ساری در حال انجام است.

در سال جاری روند اجرایی بهبود سطح کیفی معابر سطح شهر با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی و با هدف ساماندهی معابر، زیباسازی فضاهای شهری همسو با نیاز شهر و شهروندان به صورت گسترده تداوم خواهد یافت.

گفتنی است، پروژه بزرگ فاز دوم بوستان ملل نیز با استفاده از ظرفیت های سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری در حال انجام است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات