تأکید بر تسریع عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی

تأکید بر تسریع عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی

به گزارش شهریار، محمدحسین اسحقی در جلسه هماهنگی پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۱ تبریز با بیان مطلب فوق افزود: موانع و معضلات پیش روی پروژه‌های عمرانی منطقه ۱ بایستی بررسی شده و تمهیداتی برای رفع آنها اندیشیده شود.

او با اشاره به ضرورت نرده‌گذاری در معابر منطقه ۱ خاطرنشان کرد:  نرده‌گذاری موضوع مهمی در تأمین امنیت و سلامت شهروندان است  که هرچند گاها با مخالفت اصناف مواجه می شود، ولی امنیت مردم برای مدیریت شهری اولویت دارد.

او ادامه داد : کفسازی کوچه پروین بایستی با نگاه گردشگری همراه باشد، چرا که این منطقه اهمیت تاریخی دارد.

معاون فنی  وعمرانی شهردار تبریز با اشاره به آسفالت‌ریزی در سطح منطقه  اظهارداشت: آسفالت‌ریزی خوبی در سطح منطقه صورت گرفته است و با توجه به مناطق حاشیه‌ای در سطح این منطقه، انتظار دارم امسال ۸۰ هزار تن آسفالت‌ریزی اساسی در سطح این منطقه داشته باشیم.

او ادامه داد:  بایستی با ۵ اکیپ فینیشر، آسفالت‌ریزی معابر تداوم یابد.

اسحقی شهرداری منطقه ۱ را دارای پتانسیل اجرای پروژه‌های عمرانی و کسب درآمد معرفی کرده و افزود: پروژه‌های خوبی از نظر فنی برای این منطقه پیش‌بینی شده است و از نظر فنی و بهره‌مندی از کادر مجرب و پشتیبانی مالی  نگرانی وجود ندارد و  انتظار می‌رود پروژه‌ها در بحث اجرا تسریع یابند.

او ادامه داد: پروژه‌های اساسی این منطقه در مناطق محرو قرار گرفته‌اند که در نوع خود برای شهرداری و خود مردم مهم هستند.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با اشاره به ضرورت تجهیز پارک‌های سطح منطقه ۱ خاطرنشان کرد: پارک‌های سطح منطقه ۱ بایستی به سرویس بهداشتی تجهیز شود، چرا که بخشی از این پارک‌ها در منطقه گردشگری قرار دارد و بخشی دیگر با انبوهی از جمعیت مواجه می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات