ضدعفونی کردن محیط اماکن و مستحدثات به صورت روزانه

ضدعفونی کردن محیط اماکن و مستحدثات به صورت روزانه

ضدعفونی کردن محیط اماکن و مستحدثات به صورت روزانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محسن شریعتی با بیان این مطلب، اظهار کرد: پایانه های مسافربری یکی از مهم ترین نقاط سفرهای بین شهری است که در حساس ترین مواقع، حتی مواجهه با بحران ویروس کرونا فعالیت خود را انجام می دهند. این فعالیت به دلیل ساماندهی سفرهای بین شهری بود تا ورود و خروج مسافر از یک کانال مشخص انجام می شود.
وی افزود: به جهت ایجاد محیطی امن و ایمن برای مسافران، این سازمان نسبت به اجرای پروتکل داخلی نحوه جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اقدام کرده و کمیته تخصصی بررسی ابعاد مختلف این ویروس به جهت هماهنگی با سایر نهادها و ارگان ها نیز تشکیل شده است.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد بیان کرد: در این راستا ابلاغیه های داخلی برای مجموعه صادر شد و اقدامات خود مراقبتی برای کارکنان تدوین و ابلاغ گردیده است. همچنین برنامه های مربوط به دورکاری و نحوه حضور در محل کار کارکنان و تجهیز به اقلام خود مراقبتی برای پرسنل نیز عملیاتی شده است .
شریعتی خاطرنشان کرد: ضدعفونی کردن محیط اماکن و مستحدثات به صورت روزانه، اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و پایش مسافرین و زائرین با حضور تیم های تخصصی و عملیاتی این طرح از قبیل نیروهای مردمی مدیریت بحران شهرداری (دوام ثامن) که حضور پر رنگ و قابل تحسینی در این خصوص داشتند، اجرایی شد که جا دارد از مدیریت بحران شهرداری و همکارانشان تشکر و قدردانی شود.
وی اضافه کرد: گفتنی است اقدامات تدوین شده توسط کمیته بازرسی و نظارت به صورت روزانه رصد و پایش می شود. همچنین هماهنگی های لازم جهت رفع نواقص و اقدام موثر برای هر موضوع اندیشیده می شود.

غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات