ایمن سازی و ساماندهی جاده دسترسی به بهشت رضوان با اعتبار ۱۷ میلیارد  ...

ایمن سازی و ساماندهی جاده دسترسی به بهشت رضوان با اعتبار ۱۷ میلیارد ...

ایمن سازی و ساماندهی جاده دسترسی به بهشت رضوان با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی در این خصوص اظهار کرد: جاده ارتباطی کلات نوچاه به آرامستان بهشت رضوان، با توجه به مشکلات فنی و زیر سازی به عنوان جاده مرگ شناخته می شده است.
وی افزود: پس از افتتاح و بهره برداری آرامستان بهشت رضوان، بار ترافیکی زائرین اهل قبور این آرامستان نیز به این محور اضافه شد، لذا با توجه به مشکلات فنی و خطرات مسیر فوق ایمن سازی و ساماندهی آن در دستور کار سازمان فردوس های شهرداری مشهد قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد با بیان اینکه جاده دسترسی به آرامستان بهشت رضوان با حداکثر پیک ترافیک ۱۵ هزار و ۳۴۳ وسیله نقلیه در روز و به صورت مسیر فرعی، درجه یک طراحی شده است بیان کرد: طول کل مسیر بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ متر و عرض آسفالت بیش از ۱۲ متر است.
مهدوی دامغانی خاطرنشان کرد: برای اجرای این مسیر در راستای تامین ایمنی، روانی ترافیک و آسایش شهروندان ساکن بیش از ۶۵ هزار متر مکعب عملیات خاکی شامل خاکبرداری و خاکریزی انجام شده است.
وی اضافه کرد: همچنین برای بهسازی این جاده ۳۲ هزارمتر مکعب روسازی اساس و زیر اساس انجام و بیش از ۶ کیلومتر آسفالت ریزی گرم در دو لایه اجرا شده است.
مدیرعامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد به خط کشی، نصب علائم، تجهیزات ترافیکی و ایجاد سرعت کاه های آسفالتی در طول مسیر اشاره کرد و گفت: در کنار این اقدامات بیش از هزار متر طول گاردریل نیز جهت حفاظت وسیله نقلیه عبوری درحاشیه های جاده نصب شده است.
مهدوی دامغانی تصریح کرد: در مجموع برای ایمن سازی و بهسازی جاده دسترسی به بهشت رضوان از سوی شهرداری مشهد حدود ۱۷ میلیارد تومان هزینه شده است و اکنون نیز برای استفاده مردم زیر بار ترافیکی قرار دارد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات