جوان‌گرایی در دوره جدید شوراهای اجتماعی محلات  ...

جوان‌گرایی در دوره جدید شوراهای اجتماعی محلات ...

جوان‌گرایی در دوره جدید شوراهای اجتماعی محلات محسوس است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، رمضانعلی فیضی در جلسه نشست با روسای شوراهای اجتماعی محلات منطقه 4 شهرداری مشهد که در قالب طرح «چهارشنبه با محلات» برگزار می‌شود، با بیان اینکه این منطقه از نعمات بسیاری برخوردار بوده و مردمی انقلابی و پای‌کار دارد، اظهارکرد: ساکنان این محلات، افرادی باایمان، متعهد و مردم‌دار و مردم‌باور هستند که دل در گرو نظام و انقلاب دارند؛ گواه بر این مدعا، کوچه‌ و پس‌کوچه‌های متعددی است که مزین به نام پرخیر و برکت شهدا هستند.

فیضی در ادامه گفت: در دوره جدید شوراهای اجتماعی محلات، جوانگرایی و حضور نیروهای بانشاط و فعال و برخوردار از شور جوانی در راس شوراهای یازده‌گانه منطقه 4 موج می‌زند و در قیاس با سایر ادوار، تغییر کاملا ملموس است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد در تشریح اهداف برگزاری این نشست‌ها افزود: بواسطه برگزاری این جلسات درصدد هستیم تا با همفکری و هم‌اندیشی، طرح‌های عمرانی، بهسازی، سازندگی و توسعه محله‌مبنا را در قالب طرح‌های محله‌ما حمایت کنیم و پیش ببریم.

فیضی با بیان اینکه تاکنون جلسات مختلفی با اعضای شوراهای اجتماعی محلات چهل‌گانه مناطق 4 و 5 و 6 شهرداری برگزار کرده‌ایم و بسیاری از اقدامات براساس اولویت‌های اعضای این شوراها، پیش برده شده است، تصریح کرد: کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهد پیوسته مطالبات و خواسته‌های شهروندان را احصا کرده و خدمات مختلفی برهمین اساس ساماندهی کرده است.
وی افزود: شهرداری منطقه 4، یکی از منسجم‌ترین و پای‌کار ترین شهرداری‌های مشهد در مواجه با موضوع حاشیه‌نشینی است.

رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای شهر مشهد با بیان اینکه آسفالت 150 هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های این منطقه از جمله اقدامات شده بوده که بازخوردهای فراوانی نیز داشته است، تصریح کرد: علاوه بر این، توسعه کانال‌های آب‌های سطحی، ایجاد پارک‌های متعدد، افزایش سرانه‌های ورزشی و ... نیز دیگر اقداماتی بوده که طی 2 سال و نیم اخیر صورت گرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات