فعال بودن بیش از 74 پروژه عمرانی در منطقه 4  ...

فعال بودن بیش از 74 پروژه عمرانی در منطقه 4 ...

فعال بودن بیش از 74 پروژه عمرانی در منطقه 4 شهرداری مشهد / سرمایه‌اجتماعی، محرک توسعه و پیشرفت شهر است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، حمیدرضا موحدی‌زاده در نشست مشترک با روسای شوراهای اجتماعی محلات منطقه 4 شهرداری مشهد با بیان اینکه اثرگذاری حوزه اجتماعی زمانی در کشور رخ می‌دهد که مشارکت اجتماعی نهادینه شده باشد، اظهارکرد: سازوکار ایفای نقش مردم نیز در شهرها و در سطح خردتر، یعنی محلات نیز باید برجسته شود.

وی افزود: یکی از مولفه‌های مهم در توسعه هر جامعه، سرمایه اجتماعی است و لذا در گام نخست باید سرمایه‌اجتماعی را شناسایی، بارور و از آن حفاظت کنیم چراکه محرک توسعه و پیشرفت در شهر هستند.

موحدی‌زاده با بیان اینکه در این نشست تعاملی چندسویه بین شورای شهر، شهرداری و شورای اجتماعی محلات برقرار شد که بسیار ارزشمند است، گفت: شوراهای اجتماعی محلات در خط مقدم ارتباط با مردم و شهروندان هستند و بسیاری از نیاز‌های آنها را به خوبی لمس می‌کنند و انها را به مدیریت شهری منتقل می‌کنند.

نایب رئیس شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: منطقه 4 شهرداری از ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های گردشگری، تجاری و ... برخوردار بوده که چشم‌انداز خوبی را برای منطقه ترسیم کرده است.
موحدی‌زاده با بیان اینکه بیش از 44 میلیارد و 500 میلیون تومان در قالب حدود 100 موافقت‌نامه به منطقه 4 اختصاص یافته است، افزود: بیش از 74 پروژه عمرانی کوچک و بزرگ در سطح منطقه 4 در حال اجراست؛ این عدد نشان از پویایی خوب حاکم بر این بخش از شهر است.

وی گفت: مردم مناطق کم‌برخوردار و پیرامونی شهر مشهد می‌دانند که فردی برخاسته از همین مناطق در شورای شهر مشهد مشغول فعالیت است؛ چهره‌ای که مدافع سرسخت حقوق ساکنان این نواحی و مناطق در شوراست و ذره‌ای از دفاع و حمایت از آنها کوتاه نمی‌آید.

موحدی‌زاده در پایان افزود: امیدواریم برآیند این تلاش‌ها و اقدامات و سیاست‌گذاری‌ها موجب شود آینده بهتری در این نقاط از شهر شاهد باشیم.

کلید واژه ها: محلات - شورای شهر - مشهد -
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات