راه اندازی سیستم روشنایی اصلی ترین بزرگراه های شمال آذربایجان غربی

راه اندازی سیستم روشنایی اصلی ترین بزرگراه های شمال آذربایجان غربی

http://www.bananews.irرئیس اداره راه و ترابری شهرستان سلماس گفت : سیستم روشنایی بزرگراه سلماس- صوفیان و بزرگراه خان تختی – سلماس در شمال آذربایجان غربی به زودی راه اندازی می شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری آذربایجان غربی، مقصود جلفایی با اعلام اینکه راه اندازی سیستم روشنایی بزرگراه سلماس- صوفیان و بزرگراه خان تختی – سلماس از مصوبات آخرین نشست شورای برنامه ریزی شهرستان سلماس است، افزود : سیستم روشنایی این دو محور که اصلی ترین بزرگراه های شمال استان هستند به منظور ایمن سازی و کاهش سوانح جاده ای و برابر با استانداردهای جهانی طراحی شده است.

وی همچنین از راه اندازی سیستم روشنایی محور تازه شهر خبر داد و گفت: سیستم روشنایی محدوده منطقه مسکونی درشک که در حاشیه محور ورودی شهرستان سلماس قرار دارد، به زودی راه اندازی می شود .

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان سلماس از اخذ مجوزهای لازم برای برخورد با متجاوزان به حریم محور ورودی شهرستان سلماس در منطقه مسکونی درشک خبر داد و تصریح کرد : راهداران نسبت به جمع آوری ضایعات آهن آلات و نخاله های ساختمانی در محورهای ورودی این شهرستان اقدام کرده و بامتجاوزان به حریم جاده ها برخورد می کنند .

وی در ادامه اجرای عملیات جدول گذاری و جداسازی مسیر رفت و برگشت در بزرگراه سلماس- صوفیان را در ایمن سازی این محور بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: این عملیات با اعتبار اولیه ۶۲۰ میلیون ریال در دست اجرا است.

جلفایی خاطر نشان کرد: به کارگیری طرح های کارآمد در راستای استاندارد سازی جاده ها و تحقق آرامش خاطر در سفرها باید با همکاری کاربران جاده ها، پلیس راه و دیگر زیر مجموعه های حوزه حمل و نقل محقق شود .

 

 

    نظرات