فرماندار تنگستان: توسعه روستاهای شهرستان در مسیر خوبی قرار گرفته است

فرماندار تنگستان: توسعه روستاهای شهرستان در مسیر خوبی قرار گرفته است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر؛ فرماندار شهرستان تنگستان با تاکید بر لزوم توجه ویژه به عمران روستایی گفت: ۷۰ درصد مردم تنگستان ساکن روستا هستند.

عبدالحسن رفیعی‌پور در جلسه تودیع و معارفه مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تنگستان اظهار داشت: با توجه به اینکه ۷۰ درصد جمعیت شهرستان در روستاها ساکن هستند، نیازمند توجه ویژه به عمران و آبادانی روستاها است.

رفیعی پور بیان داشت: اقدامات و اجرای پروژه‌های عمرانی در روستاهای شهرستان قابل قبول بوده و در چند سال اخیر توسعه روستاهای شهرستان در مسیر خوبی قرار گرفته است.

وی با تشکر از زحمات و تلاش‌های ۱۳ ساله احمدی بعنوان مدیر بنیاد مسکن شهرستان افزود: پیگیری مستمر، صداقت، دلسوزی و ارتباط بسیار خوب ایشان با شوراها، دهیاران و مردم روستا رمز موفقیت ایشان در خدمت رسانی به روستاهای شهرستان بود.

فرماندار تنگستان عنوان کرد: اجرای پروژه‌های آسفالت معابر، زمین چمن مصنوعی، بوستان‌های امید و … در چند سال اخیر در این دولت و در روستاهای تنگستان بسیار چشمگیر و تحول بسیار خوبی در روستاها ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه چرخش مدیریت باعث رشد در سازمان می‌شود خاطر نشان کرد: باید از تمام ظرفیت مدیران برای خدمت‌رسانی به آحاد مردم به کار ببریم و امیدوارم آقای احمدی در مسئولیت جدید نیز منشأ اثر و خدمت خالصانه برای مردم بوده و آقای افرند بعنوان مدیر جدید بنیاد مسکن تنگستان نیز با روحیه جوانی، خدمت رسانی جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات