مدیران اداره بنیاد مسکن شهرستان های گناوه و تنگستان تکریم و معارفه شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر؛  طی مراسمی مدیران اداره بنیاد مسکن شهرستان های گناوه و تنگستان تکریم و معارفه شدند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در مراسم تکریم معارفه مدیر اداره گناوه، اظهار کرد: افرند مدیر شعبه گناوه یکی از افراد باتعامل در حوزه اجرایی است و احمدی مدیر شعبه تنگستان از نفرات موفق و با تجربه مدیریتی است که در راستای استفاده از تجربیات آنها در حوزه انجام ماموریت ها جابجایی صورت گرفت.

حمید حیدری بریدی افزود: در حوزه مدیریتی جابجایی افراد امر بدیهی است که باعث انتقال تجربیات و شکوفایی مناطق از طریق خلق ایده ها خواهد شد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: بنیاد مسکن استان بوشهر در شاخصه های اجرایی طرح هادی، بهسازی معابر روستایی، اجرای طرح ویژه بهسازی روستایی، بوستان امید و زمین چمن روستایی از موفق ترین استان ها بوده است.

درخشش بنیاد مسکن در گناوه از زبان فرماندار

مهرجو فرماندار گناوه در ادامه این مراسم، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان گناوه توانسته است در حوزه عمرانی اقدامات قابل توجهی برای اهالی روستا انجام دهد. برای اثبات این مجموع اقدامات اثربخشی و ماندگاری مردم در روستا و جلوگیری از مهاجرت می تواند بهترین گواه باشد.

فرماندار گناوه عنوان کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم بنیاد مسکن توانسته در استان بوشهر اقدات عمرانی بسیاری در روستاها انجام و باعث جاذبه های بسیاری برای ماندگاری مردم شود.

مهرجو تصریح کرد: بنیاد مسکن در شهرستان گناوه فعالیت مقاوم سازی خانه های روستایی آغاز کرد. مقاوم سازی خانه های روستایی به بیش از ۵۴درصد رسید که حاصل تلاش های جهادی مجموعه بنیاد مسکن است.

در ادامه از زحمات علی افرند در گناوه تقدیر و مهدی احمدی منفرد به عنوان شعبه گناوه معرفی شد.

بعداز آن از زحمات مهدی احمدی منفرد در تنگستان تقدیر و علی افرند به عنوان مدیر شعبه تنگستان معرفی شد.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات