اختصاص ۷۰ میلیارد ریال جهت تقویت و توسعه زیرساختهای گردشگری در استان

اختصاص ۷۰ میلیارد ریال جهت تقویت و توسعه زیرساختهای گردشگری در استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر؛ معاون عمران روستایی اداره کل بنیاد مسکن استان از اختصاص ۷۰ میلیارد ریال با هدف تقویت و توسعه زیرساختهای گردشگری در ۱۰ روستا خبر داد.

غلامرضا زارعی با بیان اینکه مطالعات روستاهای مورد اشاره انجام شده است، افزود: تقویت زیرساخت‌های گردشگری این روستاها برای جذب توریست و توسعه صنعت گردشگری مورد توجه قرار دارد و اکنون در حال انتخاب پیمانکار هستیم.

وی یادآور شد: ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی است که اعتبارات ملی نیز به آن افزوده خواهد شد.

وی گفت: جاده سازی، ایجاد پارکهای روستایی با رویکرد گردشگری و محوطه سازی مراکز محلات از جمله پروژه های مهم در این راستا هستند.

معاون عمران روستایی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر تأکید کرد: زیرساخت های گردشگری اولویتی مهم است که می تواند توسعه گردشگری را شتاب بخشد.

زارعی با بیان اینکه استان بوشهر باید از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل شود، افزود: این هدف جز با توسعه زیرساخت ها مهیا نمی شود.

وی نقش بنیاد مسکن را در عمران و آبادی روستاها و جلوگیری از مهاجرت مردم روستاها به شهرها مهم خواند و افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توانسته است در توسعه و پیشرفت روستاها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی گام های موثری بردارد.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات