تشریح اقدامات پیشگیرانه اداره کل بنیاد مسکن استان از ویروس کرونا

تشریح اقدامات پیشگیرانه اداره کل بنیاد مسکن استان از ویروس کرونا

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر؛ معاون پشتیبانی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر گزارشی از انجام اقدامات پیشگیرانه در مقابل ویروس کرونا ارائه کرد.

در پی شیوع ویروس کرونا، حامد رضایی بیان کرد: بروشور و اقلام تبلیغاتی – آموزشی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در محیط های کاری اداری در سطح استان نصب گردید.

وی ادامه داد: شیوع کووید ۱۹ سبب شد تا در ورودی اداره کل از تب‌سنج برای بررسی دمای بدن پرسنل و ارباب رجوع به‌عنوان یک غربالگر استفاده کنیم که شیوه کار این وسایل تشخیص دمای بدن بدون تماس با پوست است.

وی افزود: تهیه و تحویل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی جهت پرسنل و نیروهای خدماتی صورت پذیرفته است و با تامین تب سنج درجه . همچنین بصورت روزانه (سه بار در طول روز) ساختمان اداری و محوطه اداره کل ضدعفونی و گندزدایی می شود.

وی، از تهیه ژل شستشوی دست و نصب و استفاده در مبادی ورودی اداره کل جهت ارباب رجوع را از دیگر اقدامات این اداره کل جهت پیشگیری از ویروس کرونا نام برد و گفت: به منظور همکاری در خصوص ساخت بیمارستان صحرایی به جهت بیماران کرونایی در استان، ماشین آلات این اداره کل در اختیار استانداری قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات