برنامه راهبردی اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل رونمایی شد

برنامه راهبردی اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل رونمایی شد

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازي استان اردبيل، در آخرین روز از هفته ارتباطات و روابط عمومی به همت اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی اردبیل درپایان مراسم آیین نکوداشت "سید محمد عاملی" چهره ماندگار روابط عمومی استان اردبیل با حضور فرماندار اردبیل ، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ؛ مشاور استاندار و مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل و مدیران دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی و اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی در استان برنامه راهبردی اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل رونمایی شد.

فریدون حسینی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل در خصوص این برنامه گفت: روابط عمومي مقوله اي است كه با عشق ، علاقه و انگيزه توام است روابط عمومي يك كار عادي اجرايي و اداري نيست. بي ترديد خلق آثاري با كيفيت قابل توجه نيازمند انرژي فراوان ، محتاج همت ستودني و عزمي راسخ است.

وی گفت: اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه و شهرسازي استان اردبيل همسو با اهداف اداره كل و همگام با ماموريت مديريت كلان در امر اطلاع رساني، تمام تلاش خود را معطوف به حفظ جايگاه و شان اداره كل، دفاع از آرمان‌ها و فعاليت‌هاي آن، روشنگري و تنوير افكار عمومي نسبت به عملكرد ، شناخت نيازهاي مخاطبين و سعي در پاسخگو ساختن مديران راه و شهرسازي در قبال جامعه و ايجاد دوستي و همدلي و درك متقابل با مخاطبان دروني و بيروني دارد.

حسینی افزود: اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه و شهرسازی استان اردبیل با بهره‌گیری‌ از دانش‌ و تكنیك‌های‌ مؤثر اطلاع‌رسانی‌ و ‌بهره‌گیری از ابزارهای‌ نوین‌ ارتباطی‌ وظایف‌ بنیادی‌ و اساسی‌ خویش‌ را در زمینه‌های‌ مختلف ارتباطات‌ درون‌ سازمانی و برون ‌سازمانی‌ پیش‌ خواهد برد . این وظایف در قالب برنامه راهبردی اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل تهیه و تنظیم شده و تحت عناوین “ اطلاع رساني از طريق رسانه ها”، " تبلیغات و انتشارات " ،  “ ارتباطات ”، " ارتباطات و اطاع رسانی الکترونیک " ، " مناسبت ها و مراسم " ، نظارت و برنامه ریزی " مستند و آرشیو" ، “پژوهش و افکار سنجی” می باشد.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل در خصوص برنامه راهبری تنظیم شده گفت: یک برنامه موثر باید مبتنی بر اهداف روشن و دقیق باشد ، مخاطب خاص خود را به درستی بشناسد و به شیوه ای دقیق ارائه شود که توجه مخاطب را جلب کند . فرآیند برنامه ریزی با شناخت وضعیت موجود شروع، و با تعیین اهداف و تبین راهکارهای دسترسی به آن اهداف ادامه می یابد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات