بازدید معاون استاندار البرز از پروژه آزادراه جنوبی تهران و البرز

بازدید معاون استاندار البرز از پروژه آزادراه جنوبی تهران و البرز

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز دکتر درویش پور معاون استاندار البرز در راس هیاتی از پروژه آزادراه جنوبی تهران و البرز (آبیک چرمشهر ) بازدید و از نزدیک مشکلات این پروژه ملی را بررسی نمود.

در این بازدید که جمعی از مدیران ، پیمانکاران و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان البرز نیز حضور داشتند معاون استاندار با بازدید از پروژه آزادراه جنوبی تهران و البرز (آبیک چرمشهر ) در جریان آخرین پیشرفت فیزیکی و مشکلات موجود در این پروژه قرار گرفت

در پایان این بازدید و در جلسه ای که در محل کارگاه این آزادراه برگزار شد نماینده پیمانکار و همچنین نمایندگان منابع طبیعی ، محیط زیست و اداره آبفا مشکلات و درخواستهای خود را بیان نمودند.

دکتر درویش پور در پایان ضمن بررسی مشکلات بیان داشت آزادراه چرمشهر آبیک یا کنارگذر جنوبی تهران البرز دارای اهمیت ویژه و مهترین پروژه فعال در استان البرز است که استاندار البرز و وزیر راه و شهرسازی مکرر پیگیر انجام آن می باشند.

معاون امور عمرانی استاندار البرز با بیان این موضوع که پیشرفت این پروژه را می توان یک رکورد در نوع خود دانست گفت در سال 1384 این پروژه آغاز شده و امیدواریم در سال جاری شاهد بهره برداری از این آزادراه باشیم.

وی در ادامه گفت شیرینی و حلاوت بهره برداری از این آزادراه در اتمام به موقع آن می باشد و از پیمانکار ، شرکت ساخت توسعه آزادراههای کشور ، قرارگاه سازندگی خاتم و تمام دست اندرکاران درخواست کرد تا با همکاری هم نسبت به اتمام پروژه آبیک چرمشهر در زمان مقرر اقدام نمایند.

درویش پور در پایان به پیمانکار و اداره کل منابع طبیعی و آبفا منطقه ای دستور لازم در خصوص تشکیل کارگروه مشترک را صادر نمود تا از بروز مشکلات زیست محیطی جلوگیری شود.

شایان ذکر است مسیر این آزادراه از غرب «آبیک» شروع می شود و پس از طی ۴۵ کیلومتر از طریق تقاطع غیر همسطح از راه اصلی اشتهارد ماهدشت عبور کرده و در کیلومتر ۹۰ با راه اصلی و آزاد راه تهران ساوه تقاطع دارد و پس از آن در کیلومتر ۱۲۰ با راه اصلی و آزاد راه تهران قم تقاطع داشته و در نهایت در کیلومتر ۱۵۸ به مسیر آزاد راه قم چرمشهر گرمسار در محدوده شهر چرمشهر ورامین متصل می شود .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات