پیام مدیرکل به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و عید سعید فطر

پیام مدیرکل به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و عید سعید فطر

به گزارش  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان بوشهر

فرزاد رستمی مدیرکل  راه و شهرسازی استان بوشهر در پیامی ضمن گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر، عید سعید فطر و حلول ماه شوال را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش های اسلامی است. خرمشهر را خدا آزاد کرد. امام خمینی (ره)

سوم خرداد، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوری است و آزادی خرمشهر نمادی از وحدت، همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه‌ دفاع از تمامیت ارضی کشور بود.

یاد و خاطره شهدای خونین شهر را گرامی می‌داریم و از خداوند می‌خواهیم در حفظ و حراست از این کیان پرمهر، که با خون جوانان این سرزمین آغشته شده است، امانتداران صالح و شایسته‌ای باشیم.

عید فطر زمان شکفتن گل های ایمان در دل و جان انسان است. تحفه خداوند به مؤمنانی است که با سلاح روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته اند. روز شادمانی پارسایان و پرهیزگارانی است که با برچیدن زنجیر تعلقات مادی و مهار خواهش‌های نفسانی خویش درخواست توبه و بازگشت‌شان به درگاه خداوند یکتا مقبول افتاده و طلیعه ماه شوال، پرهیزگاران را در جشن عبادت و امساک به همخوانی می‌خواند تا خدای را شاکر شوند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان جهان، حماسه سوم خرداد و عید سعید فطر را محضر تمامی مؤمنین درگاه الهی به ‌‌ویژه خانواده بزرگ راه وشهرسازی استان بوشهر و تمام مردم عزیز تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند سبحان، سلامتی، به روزی و توفیق همگان را مسئلت می‌نمایم.

فرزاد رستمی

مدیر کل راه وشهرسازی استان بوشهر

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر

    اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات