پروژه اقدام ملی تهرانسر با سه شیفت کاری سرعت می گیرد

پروژه اقدام ملی تهرانسر با سه شیفت کاری سرعت می گیرد

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران، خلیل محبت خواه که طی هفته اخیر ۲ بازدید و جلسه مفصل در محل کارگاه پروژه اقدام ملی تهرانسر داشته است، در این بازدید با پیمانکاران خواستار سرعت بخشی پروژه و اعلام زمان بندی سه شیفت کاری شد.

این خواسته مدیرکل راه و شهرسازی مورد تایید و استقبال پیمانکاران پروژه قرار گرفت و آن را در مسیر نفع جمعی شهروندان، دولت و پیمانکاران دانستند.

خلیل محبت خواه در این جلسه با معرفی مهندس لک به عنوان مسئول ۲۴ ساعته پروژه اقدام ملی تهرانسر گفت: مشاوران از روز شنبه آلترناتیوهای کاری و نقشه ها را اعلام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران همچنین معاونت املاک و حقوقی و اداره فنی و شناسایی را موظف کرد تا مسائل باقی مانده مشکلات ملکی پروژه را حل و فصل کرده و تا پایان روز شنبه گزارش کامل آن ارائه شود.

وی همچنین با اعلام اینکه خودش و تیم اقدام ملی استان تهران به صورت منظم در تمام روزهای جمعه بابت این پروژه تا پایان کار در محله تهرانسر ، حضور خواهند یافت، تصریح کرد: نما، منظر، تراز، خط آسمان و اصول شهرسازی و معماری باید در پروژه کاملا مطابق با معماری مسکن ویژه تهرانسر همگون بوده و هارمونی داشته باشد و براساس نظر کمیته نما شهرداری تهران انجام شود.

محبت خواه در پایان بر حفظ اصول ایمنی و داشتن بیمه تمام خطر در تمام کارگاه های پروژه تاکید و اظهار داشت: به لحاظ حفظ سلامت مهندسان و کارگران نیز مراقبت ها و پروتکل های وزارت بهداشت درخصوص مقابله با کرونا باید رعایت شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پروژه مسکن اقدام ملی تهرانسر ۲۰۰۰ واحد است که مرحله اول و کنونی ۴ بلوک به تعداد ۸۶۰ واحد در دست اجرا بوده و بلوک های ۴ الی ۷ نیز که شامل واحدهای باقی مانده است جهت انتخاب شریک و سازنده به فراخوان گذاشته خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات