محور سنقر-بیستون تا 3 سال دیگر "چهارخطه" می‌شود

محور سنقر-بیستون تا 3 سال دیگر "چهارخطه" می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از اتمام پروژه چهارخطه کردن محور سنقر-بیستون ظرف سه سال آینده، درصورت تامین اعتبار مناسب و به موقع برای این پروژه خبر داد .

مسعود شریفی در گفت و گو با اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهر سازی استان ، با اشاره به شروع چهار خطه کردن محور سنقر-بیستون از سال 1394، گفت: این محور اتصال دهنده دو  شهر مهم استان است و ارتقای کیفیت این مسیر مطالبه به حق مردم این شهرها است .

وی افزود: با توجه به لزوم ارتقا کیفیت جاده این مسیر، چهار خطه کردن این محور 60 کیلومتری از چهارسال پیش در دستور کار قرار گرفته و عملیات اجرایی در 15 کیلومتر از این مسیر انجام و یا در دست اقدام است .

شریفی خاطرنشان کرد: هم اکنون از این مسیر 15 کیلومتری، پنج کیلومتر آن زیربار رفته و عملیات اجرایی در 10 کیلومتر دیگر آن در حال انجام است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه از سخت‌ترین بخش مسیر آغاز شده گفت: عملیات چهارخطه کردن این محور از محدوده گردنه "مله ماس" آغاز شده که بخش سخت کار محسوب می شود و هم اکنون 80 درصد عملیات کوه‌بُری انجام شده است .

شریفی تصریح کرد: عملیات چهارخطه کردن مسیر به این شکل است که یک محور دو بانده در کنار محور فعلی احداث می‌شود .

وی در خصوص زمان پایان اجرای این پروژه گفت: اگر اعتبارات مناسب و به موقع باشد و شرایط جوی هم مشکل ساز نشود، می توانیم پروژه را ظرف سه سال آینده تحویل دهیم .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه

    اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات