مراسم کلنگ زنی 1000 واحد مسکونی در قالب طرح ملی اقدام مسکن

مراسم کلنگ زنی 1000 واحد مسکونی در قالب طرح ملی اقدام مسکن

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی آذربایجانشرقی ، ابوالقاسم سلطانی اظهار کرد: از این تعداد ۱۸ هزار واحد مربوط به ساخت مسکن در شهرهای بیش از ۱۰۰ هزار نفر ، ۱6 هزار مسکن در شهر جدید سهند و ۵ هزار واحد مسکن سهمیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای زیر ١٠٠هزار نفر می باشد .
. وی اعلام کرد: ۶۰ درصد زمین های مورد نیاز این طرح ها در آذربایجان‌شرقی تامین شده است

محمدرضا پورمحمدی استاندار نیز ، ‌اظهار کرد: ‌در سال‌های گذشته نیز برخی از طرح های مسکن که در آذربایجانشرقی اجرا شده دارای نقیصه بوده یعنی متناسب با نیازهای مردم نبوده است .
پورمحمدی تاکید کرد: البته اکنون چشم امید ما به اجرای طرح های کیفی ساخت مسکن توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره )، بنیاد برکت و قرارگاه خاتم الانبیا است که اقدامات خوبی انجام داده اند .

استاندار آذربایجانشرقی اظهار کرد: اکنون اهمیت مسکن بیش از گذشته بوده و علاوه بر اهمیت اقتصادی و فرهنگی ، از اهیت اجتماعی بالایی نیز برخوردار شده است .

علی اکبر محرابیان رئیس هیات مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز در این مراسم ، اظهار کرد: این ستاد با ساخت مسکن ۳۶۰ هزار شغل در کشور ایجاد می کند .
رئیس هیات مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ادامه داد: بر این اساس برای ساخت ۲۵ هزار واحد مسکونی با بانک مسکن قرارداد منعقد شده و پیمانکارها نیز معرفی شده اند .
وی یادآوری کرد: ساخت مسکن برای محرومان موضوع اجتماع محور است و بر این اساس مجاز نیستیم ریالی سود از این بابت حساب کنیم بر این اساس منافع ساخت این مساکن متوجه مردمی است که با شرایط عادلانه‌ای به آنها تعلق می گیرد .
محرابیان گفت: خدشه ای نباید به کرامات انسانی وارد شود و بر این اسای اولویت در ساخت مسکن توجه به حفظ کرامت انسانی است

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات