اشتغالزایی 300 نفری با افتتاح هایپرمارکت سیتادیوم / فاز نخست کمربندی دوم ارومیه امسال به بهره برداری می رسد

اشتغالزایی 300 نفری با افتتاح هایپرمارکت سیتادیوم / فاز نخست کمربندی دوم ارومیه امسال به بهره برداری می رسد

شهردار ارومیه گفت:  دوشنبه 12 خردادماه فاز اول پروژه بزرگ سرمایه گذاری سیتادیوم با اشتغالزایی 300 نفره به بهره برداری می رسد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور صبح امروز با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با اشاره به بهره برداری فاز دوم تقاطع غیر هم سطح آذربایجان همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر و در آستانه عید سعید فطر با حضور مسئولان استانی و شهری، بیان کرد:  با بهره برداری از فاز سوم تقاطع که به بلوار شیخ شلتوت ملحق و زیر گذر شیخ شلتوت به جاده میاندوآب –مهاباد در هفته دولت امسال و فاز چهارم جاده اشنویه به شیخ شلتوت تا پایان سال جاری ، رینگ میانی شهر ارومیه تکمیل می شود.

وی با اشاره به تاخیر سه ماه در روند عملیات اجرایی در تقاطع غیر سطح آذربایجان، بیان کرد:  به دلیل سردی آب و هوا و زمان بر بودن در دریافت برخی تجهیزات و مصالح مورد استفاده در روند اجرای پروژه منجر شد که پروژه با تاخیر در اجرا مواجه شود.

شهردار ارومیه از استاندار و ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان غربی از بابت تخصیص اعتبار دولتی برای فاز دو پروژه تقاطع غیر هم سطح آذربایجان به میزان 20 میلیارد تومان و از بنیاد تعاون ناجا تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به افتتاح تقاطع غیر هم سطح آذربایجان به صورت ویدیو کنفرانس با رییس جمهور، اظهار کرد: تقاطع بزرگ غیر همسطح آذربایجان همزمان با سایر پروژه قابل افتتاح استان چون پایانه مرزی سرو و سد چپرآباد بصورت ویدیو کنفرانس با حضور رییس جمهور افتتاح می شود.

شهردار ارومیه در ادامه با بیان اینکه 7 کیلومتر کمربندی دوم شهر ارومیه از پل شهید لر کورپوسی (سرو) تا جاده انهر تا پایان سال به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: مشکل معارضین این پروژه با پیگیری های لازم و به ویژه پیگیری اعضای شورا شهر جهت ادامه اجرای پروژه رفع شد.

وی با اعلام اینکه ساماندهی ورودی های سطح شهر ارومیه در حال اجرا است، گفت: در حال حاضر تعریض جاده اشنویه تا ایستگاه راه آهن در حال اجرا است.

حضرت پور بیان کرد: همچنین سال گذشته جاده سلماس با هدف ساماندهی وروی های سطح شهر تعریض شد و پروژه پیاده رو سازی جاده دریا نیز انجام شد.

وی گفت : تعریض جاده دریا و اشنویه با هدف ساماندهی ورودی های شهر ارومیه با مشارکت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان غربی صورت گرفته است.

شهردار ارومیه در ادامه با اشاره به بهره برداری فاز اول پروژه بزرگ سرمایه گذاری سیتادیوم، عنوان کرد:  طی دوشنبه این هفته فاز اول سیتادیوم و هایپر مارکت آن به بهره برداری می رسد که این پروژه در حال حاضر برای 300 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی اظهار کرد: تلاش می شود تمام اقلام تولیدی در استان آذربایجان غربی اولویت فروش درهایپرمارکت پروژه بزرگ سیتادیوم باشد و دنبال راهکار هستیم که این هایپرمارکت تامین کننده گوشت گوسفندی به سرتاسر کشور باشد.

شهردار ارومیه در ادامه از طرف مردم شهر ارومیه از تلاش های نمایندگان مردم شهرستان ارومیه در مجلس دهم شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد و اعلام کرد که با تایید و قبول شورای اسلامی شهر از انها طی یک مراسم رسمی تجلیل خواهد شد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات