خروج فاز یک ناجی‌آباد از محرومیت و بن‌بست با اقدامات عمرانی شهرداری

خروج فاز یک ناجی‌آباد از محرومیت و بن‌بست با اقدامات عمرانی شهرداری

سیدابراهیم آل یاسین در برنامه زنده گفتگوی رادیویی #صبح_سیلک، اجرای طرح معتمدین محلی به منظور انتقال درخواست‌ها و دغدغه‌ها به مدیریت شهری را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با این طرح مردم مستقیما در جریان بودجه‌های عمرانی اختصاص یافته به نواحی مانند فاز یک ناجی آباد قرار می‌گیرند.

وی بهبود دسترسی شبکه معابر شهری در فاز یک ناجی آباد را یادآور شد و بیان کرد: اتصال میدان کتاب به خیابان پیروزی، ارتباط بلوار شهدای ناجا به شهرک امیرالمومنین و انجام طرح‌های مشابه، باعث بهبود دسترسی‌ها در شهرک ناجی‌آباد شد و این محدوده را از بن بست خارج کرد.

آل یاسین تصریح کرد: اتمام آسفالت خیابان بعثت، اجرای آسفالت خیابان پیروزی، طراحی مسیر رفت و برگشت محدوده رودخانه حیدر از دیگر فعالیت‌های عمرانی رضایت بخش در این محدوده بر اساس استفاده از نظرات معتمدین محلی و سرمایه های اجتماعی است.

وی با اشاره به لزوم انجام تمهیدات ترافیکی برای روان سازی عبور و مرورها در محدوده مجتمع بزرگ مسکونی پزشکان در آینده اذعان داشت: اتمام مجتمع بزرگ مسکونی پزشکان و استقرار ساکنان آن در آینده بار ترافیکی سنگینی را ایجاد می‌کند، از این رو باید با تعریف و توسعه مسیرهای دسترسی این مشکل را مرتفع کرد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات