جلسه ویدئوکنفرانسی مدیران روابط عمومی نظام مهندسی با مهندس خرم

جلسه ویدئوکنفرانسی مدیران روابط عمومی نظام مهندسی با مهندس خرم

جلسه مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان سراسر کشور با مهندس احمد خرم ریاست سازمان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، جلسه مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی سراسر کشور با مهندس احمد خرم ریاست سازمان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان سراسر کشور به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود در این خصوص پرداختند.

در ادامه مهندس احمد خرم رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، از تلاشهای آنان دراین عرصه تشکر و قدردانی کرد.

وی خواستار استفاده از افراد دارای تجربه و آموزش برای ارتقای سطح عملکرد روابط عمومی ها شد و اظهارداشت: همـدلی و همفڪـری رمز موفقیت در این حوزه است، ضمن اینکه تولید محتوا و استفاده از تجارب بزرگان در مبحث روابط عمومی و اهمیت آموزش از مقوله های مهم در روابط عمومی باشد.

خرم در ادامه با اشاره به سلامت محیط ڪار و احترام به ارباب رجوع ڪه از اصلی ترین وظایف مدیران است، ،استفاده از ظرفیت رسانه ها در انتشار اخبار و ترویج مقررات ملی ساختمان را ضروری دانست و گفت: رسیدن جامعه مهندسی به جایگــاه اصلی و آسیب شناسی این موضوع در دستور ڪـار مدیران روابط عمومی قرار گیرد.

همچنین در این نشست مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت مولای متقیان حضرت امام علی (ع) و قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان در ماه مبارک رمضان و شب های قدر، گفت: حضور مدیران روابط عمومی و تشریف فرمایی  مهندس خرم ریاست محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور را در ابن نشست ویدئوکنفرانسی گرامی می داریم.

وی با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، اظهارداشت: شایسته است این روز بزرگ را به همه همکاران گرانقدر تبریک عرض نموده و برخود لازم می دانم از عنایت و حمایت های ارزشمند جناب آقای مهندس خرم در راستای ارتقا جایگاه و نقش موثر ارتباطات و روابط عمومی در سازمان و حسن اعتماد ایشان به این حوزه سپاسگزاری کنم.

مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور تصریح کرد: براساس بررسی ها و تحلیل های صورت گرفته در راستای ارزیابی فرصت ها و چالش های پیش روی حوزه ارتباطات و روابط عمومی سازمان با محوریت بازخوانی توانمندی ها و ایجاد فرصت های جدید ، ضمن تقویت ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی با عنایت به نگرش و رویکردهای جناب آقای مهندس خرم در خصوص دانش محور شدن روابط عمومی و ارتباطات در سازمان، برنامه های راهبردی در این راستا تبیین شده است که در دستور بعدی جلسه به آن پرداخته می شود.

وی با بیان روابط عمومی چشم و گوش و زبان گویا و قلب تپنده سازمان است، اظهارداشت: در این باره به نمایندگی از همکاران دلسوز و زحمتکش روابط عمومی، به بیان برخی از مطالب و دغدغه های همکاران این حوزه در استانها می پردازم.

مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور یادآور شد: از تلاش ها و زحمات صادقانه و ارزشمند برادر گرامی و بزرگوار جناب آقای دشتی زاد صمیمانه تقدیر و تشکر می نمائیم و از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون ایشان را مسالت داریم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد به یاری خداوند متعال و با تلاش و همدلی و همفکری و تعامل همکاران گرامی ، تحتِ حُسنِ تدبیر و مدیریت شایسته ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان، قدم های مثبت و موثری در جهت پیش برد اهداف عالی سازمان برداریم.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل یک انجمن در شهر اردبیل می باشد

      نظرات