مدیریت جسورانه شهرداری گرگان در اجرای پروژه‌های بزرگ

مدیریت جسورانه شهرداری گرگان در اجرای پروژه‌های بزرگ

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهدی جمالی‌نژاد امشب در حاشیه بازدید و افتتاح پروژه‌های بزرگ شهرداری گرگان در گفت‌ وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه مدیریت شهری در گرگان مدیریت جسور و فوق‌ العاده خلاق است.

وی ادامه داد: این مدیریت باعث شده ما شاهد پروژه‌های بزرگی باشیم و فکر می‌کنم مجموع پروژه‌های شهرداری گرگان از سال گذشته تاکنون می‌تواند برای کل کشور الگو باشد.

معاون عمرانی وزیر کشور تصریح کرد: بسیاری از کلان‌ شهرهای کشور امروز پروژه‌های قابل توجهی ندارند اما می‌بینید که خوشبختانه از سال گذشته تاکنون پروژه‌های ارزشمند و بزرگی در گرگان افتتاح و کلنگ‌زنی شده و کار با سرعت خوبی در حال پیشرفت است.

جمالی‌نژاد گفت: این نشان می‌دهد عزم مدیران استانی و شهرستانی برای اجرای پروژه‌های بزرگ و زیربنایی جزم است و من از این اقدامات تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: شهرداری گرگان در طرح‌های جدید و نو با دست پر وارد عرصه شده و اقدامات اینگونه نیست که پروژه تنها کلنگ‌زنی شده و باقی کار را برای مدیران آینده بگذارند بلکه کار را از آغاز و در بازه زمانی بسیار خوب و کوتاه به پایان می‌رسانند.

معاون عمرانی وزیر کشور با تقدیر از استاندار گلستان و شهردار گرگان در همپوشانی و حمایت‌های بسیار خوب برای پیگیری پروژه‌ها و پیشرفت کارها، بیان کرد: این همیاری به طور قطع اثرات مثبت و ماندگاری را در گلستان خواهد داشت.

گفتنی است کلنگ‌زنی پیست دوچرخه‌سواری، افتتاح نورپردازی خیابان شهید بهشتی گرگان و بازدید از پروژه بزرگ شهربازی گرگان که با اعتبار 500 میلیارد تومان در مساحت 15 هکتار در دستور کار است از جمله برنامه‌های سفر یک روزه معاون وزیر کشور به گرگان بوده است.

لازم به ذکر است در پروژه شهربازی گرگان بیش از 800 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

انتهای پیام/س

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات