برگزاری مراسم بازنشستگی و تقدیر از خدمات محمدرضا آزادپور کارشناس...

مراسم بازنشستگی و تقدیر از خدمات محمدرضا آزادپور کارشناس آب زیرزمینی دفتر مطالعات منابع آب با حضور سرپرست ، معاونین و مدیران به ویژه کارکنان دفتر مطالعات شرکت آب منطقه‌ای لرستان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای لرستان ، در این مراسم داریوش حسن‌نژاد با بیان این مطلب که آب منطقه‌ای لرستان هر چه موفقیت در کارنامه خود دارد مرهون و مدیون تلاش‌های پرسنل خدوم است ، اظهار داشت : گرچه به ظاهر بر روی کاغذ ارتباط کاری شما قطع شده، ولی کماکان عضو خانواده بزرگ آب منطقه‌ایی‌ هستید وخواهید بود.

سرپرست آب منطقه‌ای لرستان افزود : ما کارکنان شرکت آب منطقه‌ای همواره با آغوش باز در خدمت شما بازنشستگان گرامی هستیم تا از تجارب ارزشمندتان بهره‌مند شویم .

داریوش حسن‌نژاد گفت : یقیناً ما نتوانستیم زحمات همکاران بازنشسته را جبران کنیم متاسفانه وجود یکسری از محدودیت‌ها موانعی را ایجاد می‌کند، اما برای بهبود و ایجاد زمینه مساعد تلاش خود را خواهیم کرد.

مدیر مطالعات منابع آب شرکت آب منطقه‌ای لرستان نیز در این مراسم یادآور شد : بازنشستگان گرانبها‌ترین روز‌های خود را وقف خدمت به مردم کرده و در سخت‌ترین شرایط و با امکانات محدود همواره صادقانه در راه توسعه و خدمت به میهن اسلامی گام نهاده اند .

مظفر زیودار اضافه کرد : آرزوی سلامتی، بهروزی و موفقیت در دوران بازنشستگی برای جناب آزادپور بویژه خانواده محترم به خاطر حمایت و پشتیبانی در تمام سال های سخت کاری دارم .

در پایان این مراسم لوح و هدایایی به رسم یادبود به محمدرضا آزادپور اعطا شد .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای لرستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای لرستان

    شركت آب منطقه‌ای لرستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات