استقرار سامانه هوشمند و جامع امور مشترکین و در آمد توسط گروه...

رئیس گروه فناوری اطلاعات شرکت آب منطقه ای اردبیل از استقرار سامانه هوشمند و جامع امور مشترکین و در آمد توسط گروه فناوری اطلاعات در شرکت بهره برداری و زهکشی مغان خبر داد.

مهندس رزاق علیپور گفت: این نرم افزار بومی بوده و به همت گروه امور مشترکین و درآمد و گروه فناوری اطلاعات شرکت آب منطقه ای اردبیل تهیه شده است و بر خلاف نرم افزارهای قبلی مورد استفاده، دارای گرافیک کاربر پسند و زیبا می باشد و از قابلیت محاسبه خودکار آب بها و صدور قبوض متناسب با میزان اراضی ثبت شده متقاضی، برخوردار است.

وی تصریح کرد: سامانه جامع و هوشمند امور مشترکین و درآمد با هدف پوشش کامل فرایندهای موجود در بخش امور مشترکین و درآمد شرکت آب منطقه ای اردبیل مطابق با تکنولوژیهای روز طراحی و راه اندازی شده است.

مهندس علیپور اظهار داشت: این سامانه با یکپارچه سازی داده های موجود از طریق پنل وب و اپلیکیشن موبایل اقدام به ارائه خدمت به کارکنان محترم بخش امور مشترکین شرکت می کند.

رئیس گروه فناوری اطلاعات شرکت آب منطقه ای اردبیل افزود: همچنین برای مشترکین شرکت نیز امکانات متنوعی از طریق دسترسی به پنل وب و اپلیکیشن موبایل ارائه شده است که به محض تامین تجهیزات مورد نیاز و فراهم سازی زیرساخت ها این قسمت از سامانه نیز مورد بهربرداری قرار خواهد گرفت .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات