معاون مهندسي و توسعه شركت آب و فاضلاب روستايي استان اصفهان عنوان كرد:بهره برداري از7 پروژه آبرساني به روستاهاي شهرستان فريدونشهر در دهه فجر

درچهل و يكمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي 7 پروژه آبرساني به روستاهاي سروشجان،گوهر دره،اسلام آباد مكدين،بردآسياب، تهلگي،دربند ومكدين سفلي درشهرستان فريدونشهربا هزينه اي بالغ بر11هزارميليون ريال با حضورمسئولان استاني وشهرستان و مديران شركت آبفا روستايي مورد بهره برداري قرار گرفت.
معاون مهندسي و توسعه شركت آب و فاضلاب روستايي استان اصفهان در آئين افتتاح پروژه هاي آبرساني به روستاهاي فريدونشهر كه به صورت نمادين در روستاي سروشجان اين شهرستان برگزار شد گفت: در چهل و يكمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي 7پروژه آبرساني به روستاهاي شهرستان فريدونشهر با هزينه اي بالغ بر 11هزار ميليون ريال و با حضور دكتر سيد حسن قاضي عسكر،معاون اقتصادي استاندار اصفهان مورد بهره برداري قرار گرفت و 1500 نفر از اهالي روستاها از آب شرب سالم و پايدار بهره مند شدند.
وي افزود: براي آماده سازي اين پروژه ها، 12 كيلومتر لوله گذاري خط انتقال و شبكه توزيع آب، حفر يك حلقه چاه آب، احداث يك باب ايستگاه پمپاژ آب، احداث يك باب مخزن ذخيره 50 متر مكعبي، بهسازي چشمه آب و اجراي شبكه برق به طول 2 كيلومتر انجام شده است.
عزم آبرساني سالم در روستاهاي فريدونشهر
مجيد حبيبيان با اشاره به پروژه آبرساني به روستاي سروشجان گفت: در اين پروژه، خط انتقال آب به طول 4 كيلومتر، حفريك حلقه چاه آب، احداث يك باب ايستگاه پمپاژ آب و شبكه برق به طول 2 كيلومتر اجرا شده است است و بالغ بر 5700 ميليون ريال براي آن هزينه شده است.
حبيبيان، آبرساني به روستاي اسلام آباد مكدين با 100 نفر جمعيت و هزينه اي بالغ بر 2200 ميليون ريال ،همچنين آبرساني به روستاي گوهردره با 70 نفر جمعيت و هزينه اي بالغ بر 750 ميليون ريال، آبرساني به روستاي مكدين سفلي با 60 نفر جمعيت و هزينه اي بالغ بر 800 ميليون ريال را از ديگر طرح هاي بهره برداري در دهه فجر درشهرستان فريدونشهر عنوان كرد.
وي تصريح كرد:آبرساني به روستاي برد آسياب با 150 نفر جمعيت و هزينه اي بالغ بر 700 ميليون ريال ،آبرساني به روستاي تهلگي با 60 نفرجمعيت و هزينه اي بالغ بر 350 ميليون ريال، آبرساني به روستاي دربند با 50 نفرجمعيت و هزينه اي بالغ بر 500 ميليون ريال از ديگر طرح هاي آبرساني افتتاح شده در شهرستان فريدونشهر است.
44روستاي استان اصفهان از آب بهداشتي سالم بهره مند شدند
معاون مهندسي و توسعه شركت آب و فاضلاب روستايي استان اصفهان، اظهارداشت:در چهل و يكمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي 21 پروژه آبرساني در سطح روستاهاي استان اصفهان توسط شركت آبفار روستايي انجام شده است كه براي 43 هزار نفر آب شرب سالم و پايدار را تامين كرده است .
وي بيان داشت: اين پروژه ها در 44 روستاي شهرستان هاي اصفهان،دهاقان،اردستان،شهرضا،فريدونشهر،فلاورجان و كاشان با هزينه اي بالغ بر 70 ميليارد ريال به اجرا رسيده است .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان یک شرکت در شهر اصفهان می باشد

      نظرات