دیدار مدیرعامل آبفا شیراز با معاون هماهنگی، برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل در دیداری که با حضور جمعی از معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب شیراز با الهه چراغی، معاون هماهنگی، برنامه‌ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس برگزار شد ضمن تبریک سمت جدید خانم چراغی از الحاق حدود 40 روستا اقماری به حوزه خدمات شرکت آبفا شیراز در سال گذشته خبر داد و گفت: با الحاق این تعداد روستا به حوزه خدمات شرکت؛ فعالیت‌ها و نیز هزینه‌های زیادی در ایجاد شبکه آب و استفاده از نیاز مستمر آب لوله کشی در این روستاها انجام گرفته اما متاسفانه اعتبارات مختص خدمات آبرسانی در این روستاها به شرکت آبفا شیراز منتقل نشد.

بهمن بهروزی افزود: روستاهای اقماری الحاقی قبل از تحویل شرکت آب و فاضلاب شیراز در هفته یکی و دو بار به آب دسترسی داشتند اما با ملحق شدن به آبفا شیراز و اجرای لوله‌کشی استاندارد و تعبیه کنتور آب هر روز از آب شرب سالم بهرمند هستند.

وی ابراز داشت: انتظار این است که در چهارچوب قانون اعتبارات اختصاصی به روستاها کماکان برقرار باشد و درزمینهٔ توزیع اعتبارات حقی از آبفا شیراز ضایع نشود تا بتوان به انجام خدمات بیشتر و بهینه تری اقدام کرد.

وی با اشاره به این مطلب که روستاها اعتبارات عمرانی دارند و حوزه فعالیت شرکت به شهرستان‌های شیراز و الحاق حدود 90 روستای جدید افزایش یافته افزود: هم اکنون در شیراز 75 درصد شهر از شبکه فاضلاب برخوردارند و در بخش آب شرب سالم و بهداشتی 100مردم از این نعمت برخوردارند. مدیر عامل ادامه داد: از سال 93 با ظرفیت‌هایی که برای سرمایه‌گذاری ایجادشده اشتغال‌زایی بسیاری توسط شرکت آبفا شیراز صورت گرفته است.

در این بازدید همچنین معاون هماهنگی، برنامه‌ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب شیراز در راندمان کاری سرآمد تمام دستگاه‌های آب در استان است.

الهه چراغی قول مساعد برای تامین برآورد بودجه در سال 99  را داد  و گفت: برای روستاهای الحاقی اعتبارات به تفکیک دستگاه‌هایی اجرایی دیده‌شده است و توزیع اعتبارات طبق پیش‌بینی‌ها اجرا خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب شیراز

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات