بازدید بازرس کل استان فارس از اقدامات خدمات‌رسانی آبفا شیراز

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، قاضی کاظم اکرمی، رئیس منطقه 3 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان فارس به همراه تعدادی از مسئولان استانی و نیز مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران آبفا شیراز در بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب شهر صدرا در جریان مراحل اجرای عملیات احداث تصفیه‌خانه شرق صدرا، عملکرد تصفیه‌خانه غرب صدرا و نیز و روند  کار مخزن آب دوکوهک  قرار گرفتند.

در بازدید از تصفیه‌خانه شرق صدرا،  رئیس منطقه 3 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان فارس گفت: ما مدعی خدمتگزاری برای مردم هستیم و در چهارچوب قانون هر اقدامی که برای رفاه و رضایت مردم باشد را پیگیری و دنبال می‌کنیم.

اکرمی به ادامه همکاری و مساعدت  بازرسی کل کشور در اجرای خدمت‌رسانی آبفا شیراز به مردم  تأکید کرد و افزود: کسی که کار را درست انجام می‌دهد ما در کنارش ایستاده‌ایم. اساس کار ما مقابله با فساد است؛ مشکلات  را شناسایی کرده  و در حد توان سعی بر حل آن داریم.

بازرس کل استان فارس با اشاره به رعایت کیفیت و استانداردها  از سوی پیمانکار و کارفرما در اجرای پروژه‌ها تصریح کرد : پروژه‌های باکیفیت موجب خرسندی می‌شود .

وی  با ابراز خدا قوت از عوامل اجرایی ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شرق صدرا گفت:مدیرعامل آبفا شیراز، مهندس بهروزی و همکارانش در مجموعه آب و فاضلاب مورد وثوق و تائید ما هستند.

بازرس کل استان فارس با اشاره به استفاده از کالاهای داخلی باکیفیت افزود: استفاده از کالاهای داخلی اشتغال را نیز برای هموطنان به دنبال خواهد داشت.

همچنین رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز در این بازدید با تأکید بر این مطلب که اولویت اصلی آبفا شیراز تکمیل تصفیه‌خانه صدرا است اظهار داشت: با همکاری و مساعدت مقامات استانی در شهر صدرا قول ما به مردم برای اتمام تصفیه‌خانه شرق صدرا در پایان شهریور سال جاری انشاا... محقق می شود.

بهمن بهروزی خاطرنشان کرد: تصفیه‌خانه شرق صدرا تا 90 درصد ازلحاظ سازه‌ای و ساختمان  و نیز 30 درصد پیشرفت در تجهیزات دارد.

وی به موانع موجود که موجب کندی در اتمام پروژه تصفیه‌خانه شرق صدرا شده اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیتی که تحریم برای تکمیل تجهیزات ایجاد کرده پیشرفت کار کند شد همچنین با تورم و افزایش قیمت تجهیزات، برای تکمیل تصفیه خانه با مشکلاتی مواجه شدیم.

مدیرعامل به شرایط قرارداد و تعدیل‌ها با توجه به افزایش بی سابقه هزینه‌ها اشاره کرد و گفت: در تلاشیم با حل‌وفصل مشکلات قراردادی در آینده نزدیک پروژه  را به اتمام برسانیم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب شیراز

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات