اقدامات انجام شده در ناحیه کهگیلویه و بویراحمد برای عبور از تابستان پیش رو

اقدامات انجام شده در ناحیه کهگیلویه و بویراحمد برای عبور از تابستان پیش رو

مدیر امور بهره برداری ناحیه کهگیلویه و بویراحمد شرکت برق منطقه ای خوزستان، مهم ترین اقدامات انجام شده در این ناحیه برای عبور از پیک تابستان 99 را بیان کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان؛ مسعود رضازاده گفت: امور بهره برداری ناحیه کهگیلویه و بویراحمد دارای 11 ایستگاه برق انتقال و فوق توزیع است که در راستای بهبود عملکرد آنها رفع اشکال و اقدامات لازم بر روی آنها انجام شده است.
وی افزود: از جمله مهمترین اقدامات انجام شده می توان به جمع آوری ترانس موبیل دو گنبدان و انتقال آن به ایستگاه هفت تپه، تعویض بوشینگ های ترانسفورماتورهای پست دهدشت، اورهال و رفع اشکال از بریکر پست های باشت، ساران و دوگنبدان اشاره کرد.
مدیر امور بهره برداری ناحیه کهگیلویه و بویراحمد طراحی، نصب و بهره برداری از کلید هوایی خط 132 کیلو ولت دوگنبدان – یاسوج در محل پست برق باشت، فعال کردن واحد ریکلوزر مربوط به هفت فیدر توزیع در پست های دهدشت – مختار و باشت و خط قائیمه – 400 یاسوج را از دیگر اقدامات انجام شده در این ناحیه معرفی کرد.
رضازاده اضافه کرد: نصب گوی هشدار دهنده، نصب شیلد وایر، نصب اسپیسر و وزنه تعادل مورد نیاز بر روی خطوط، انجام اقدامات حفاظتی برای پایداری و جلوگیری از حوادث گسترش یافته و انجام برنامه های PM سال 98 به میزان 99 درصد نیز در ناحیه انجام شده تا شبکه آمادگی لازم برای عبور از پیک برق تابستان را داشته باشد.

تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات