مدیرعامل آبفا : مشکلی در تامین آب پروژه‌های مسکن مهر نداریم

مدیرعامل آبفا : مشکلی در تامین آب پروژه‌های مسکن مهر نداریم

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به پیشرفت پروژه‌های آبرسانی به مسکن مهر در سراسر کشور، گفت: برای تامین آب واحد‌های مسکن مهر به لحاظ اجرای سازه‌های مورد نیاز مشکلی نداریم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سیدمهدی ثمره‌هاشمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به احداث ‌یک میلیون واحد مسکن مهر در کشور و اهمیت آبرسانی به پروژه‌های مسکن مهر گفت: شرکت‌ مهندسی آب و فاضلاب کشور و مجموعه ‌شرکت‌های آب و فاضلاب در سراسر کشور متعهد هستند که به میزان پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر و ساکن شدن مردم در این واحد‌ها، آب مورد نیاز آنها را تامین کنند.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه برای تامین آب پروژه‌های مسکن مهر دو طرح بلندمدت و کوتاه مدت برنامه‌ریزی شده است، خاطرنشان کرد: هدف ما در طرح بلندمدت شناسایی منابع آب پایدار و اجرای پروژه‌های لازم برای تامین آب این واحد‌ها در درازمدت است.

وی یادآور شد: طرح‌های کوتاه مدت به منظور تامین آب مورد نیاز کسانی است که از هم ‌اکنون در واحدهای مسکن مهر ساکن می‌شوند.

ثمره‌ هاشمی پیشرفت‌ پروژه‌های آبرسانی به مسکن مهر را در تمام کشور خوب ارزیابی کرد و افزود: هر زمانی که پروژه‌های مسکن مهر به طور کامل به پایان برسد و مردم در همه این واحد‌ها ساکن شوند، برای تامین آب این واحد‌ها به لحاظ اجرای سازه‌های مورد نیاز مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه متناسب با پیشرفت مسکن مهر تامین آب این پروژه نیز انجام خواهد شد، اظهار داشت:‌ مطالعات اجرای شبکه‌های فاضلاب این پروژه‌ها نیز انجام شده است و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

 

 

    نظرات