ضرورت استفاده از آخرین فرمت یکسان برای ارسال الکترونیک نقشه ها در سامانه

ضرورت استفاده از آخرین فرمت یکسان برای ارسال الکترونیک نقشه ها در سامانه

با توجه به آخرین فرمت درج شده در سایت و کانال سازمان بابت تایتل نقشه ها، ذکر این نکته ضروری است که ابعاد و مقیاس فایل مربوط بر اساس خروجی pdf که با ابعاد درست امکان چاپ داشته باشد تنظیم شده بود، لکن با توجه به برخی ابهامات ایجاد شده و ضرورت استفاده از آخرین فرمت یکسان برای ارسال الکترونیک نقشه ها در سامانه، فایل های dwg زیر با مقیاس ۱/۱۰۰ قابل دریافت بوده و ملاک عمل قرار گیرد.

همچنین لازم است به منظور ارسال خروجی pdf صحیح، تنظیمات بر اساس تصویر راهنمای زیر انجام شده و سپس نسبت به ارسال فایل ها اقدام گردد.

دریافت فایل معماری با مقیاس ۱/۱۰۰

دریافت فایل تایتل سازه، برق و مکانیک با مقیاس ۱/۱۰۰

ضرورت استفاده از آخرین فرمت یکسان برای ارسال الکترونیک نقشه ها در سامانه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

زمان نهایی تسلیم اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل و اشخاص حقوقی مشخص شد

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ، سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی سال ۹۸ مودیان مالیاتی که تحت تاثیر مشکلات کسب و کارها به دلیل شیوع کرونا بوده اند تغییر کرده و  مهلت تسلیم همه اظهارنامه‌ها ۲ ماه افزایش یافته است.


صاحبان مشاغل به جای پایان خردادماه هر سال  امسال تا پایان مردادماه و اشخاص حقوقی (شرکت‌ها) به جای پایان تیرماه  تا پایان شهریورماه امسال فرصت دارند تا اظهارنامه‌های مالیاتی خود را تسلیم کنند.


گفتنی است، هر ساله کسب و کارها و افراد حقیقی از ابتدای خرداد تا پایان این ماه برای ارائه اظهارنامه مالیاتی وقت داشتند و این روند برای افراد حقوقی از ابتدای تیرماه تا پایان این ماه مقرر شده بود که با توجه به شرایط کرونایی تغییر کرده است.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم یک انجمن در شهر قم می باشد

      نظرات