جلسه استاندار اردبیل و معاون هماهنگی امور عمرانی با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

جلسه استاندار اردبیل و معاون هماهنگی امور عمرانی با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

جلسه استاندار اردبیل و معاون هماهنگی امور عمرانی با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

در جلسه استاندار اردبیل و معاون هماهنگی امور عمرانی با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، استفاده از نظرات کارشناسی سازمان در بحث های عمرانی مورد تاکید قرار گرفت.
اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل را بالاترین نهاد تصمیم گیر در امور فنی و مهندسی و استفاده از نظرات کارشناسی سازمان در مسایل عمرانی را یک اصل انکار ناپذیر عنوان کرد.
استاندار اردبیل بازدید از پروژه های عمرانی در حال اجرای استان را با عنوان کارگاه آموزشی برای مهندسان جدیدالورود سازمان نظام مهندسی مورد تاکید قرار داد.
بهنامجو با اشاره به اهمیت سازمان نظام مهندسی ساختمان، تنظیم تفاهم نامه همکاری مابین استانداری و نظام مهندسی ساختمان استان در زمینه ارایه مشاوره فنی در مسایل عمرانی را خواستار شد.
استاندار اردبیل طراحی نمایشگاه بزرگ دایمی صنایع مختلف استان بویژه صنعت ساختمان را در ابعاد ۳۰ الی ۴۰ هکتاری توسط سازمان نظام مهندسی خواستار شد و حمایت همه جانبه خود را در اجرا و احداث نمایشگاه و واگذاری زمین توسط اداره کل منابع طبیعی استان اعلام کرد.
میرمحمد سیدهاشمی، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل ضمن تقدیر از حسن توجه و نگاه ویژه استاندار اردبیل به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و همراهی و حمایت معاون امور عمرانی و مدیرکل دفتر فنی استانداری، آمادگی کامل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان را در ورود به موضوعات فنی و عمرانی استان اعلام کرد.
سیدهاشمی ضمن ارایه گزارش عملکرد سازمان در بخش های مختلف، الکترونیکی شدن حجم عظیمی از کارهای سازمانی و حذف مراجعات غیرضروری به سازمان و تسهیل و تسریع در ارایه خدمات به مردم و اعضا را شاخص ترین عملکرد سازمان در سال ۱۳۹۹ عنوان کرد.
رییس سازمان نطام مهندسی ساختمان استان اردبیل، برقراری بیمه تامین اجتماعی اعضای سازمان را یکی دیگر از مهمترین اتفاقات و اقدامات سال ۹۹ در سازمان عنوان و خواستار حمایت و مذاکره با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در راستای اخذ تخفیف هزینه تامین اجتماعی برای اعضا شد.
سیدهاشمی همچنین گزارشی از ورود سازمان به بحث های مهم فنی و عمرانی استان از جمله پادگان اردبیل و حمایت از تولیدکنندگان مصالح ساختمانی فعال در سطح استان و برگزاری نشست های هم اندیشی با اعضا، تولیدکنندگان، اتحادیه ها و مدیران دستگاه های اجرایی فنی و عمرانی استان در این خصوص خبر داد.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در بخش پایانی سخنان خود از فعال شدن صندوق مشترک سازمان های نظام مهندسی کشور جهت ورود به بخش سرمایه گذاری خبر داد و تاکید کرد که با فعالیت این صندوق زمینه اشتغال اعضای سازمان های نظام مهندسی بیش از پیش فراهم خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل یک انجمن در شهر اردبیل می باشد

      نظرات